Til dem de...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031068 af
Besvaret af på emne Til dem de...
Tak Martin. Det skal prøves!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031066 af
Hej Kristian. Du har ret i, at det er en god idè at studere søkortet. Jeg ville nok søge efter dybter mellem 25-45 m. vand Og så må man ud på de udvalgtepladser, og kigge efter fiskene. Og de står i buler på storebælt.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031064 af
Martin Hubert, flot fisk. Jeg kan godt følge dig i at det er sjovere med målrettet fiskeri, men hvordan finder man de steder. Er det at udvælge nogle steder på kortet som ser spændende ud og så drivfiske i området for at se om der skulle være nogle eller er det at lede efter buler? Jeg synes at have læst at torskene ikke står i buler i storebælt?

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031055 af
Den fangst må siges at være veldokumenteret :-)) Flot fisk i øvrigt.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031054 af
Her er et eksempel på, muligvis "udokumenteret" fiskeri,i storebælt. Ud fra billedet vil jeg mene, at det må være sjovere,at fange sådan en fisk, på målrettet fiskeri. (18.9 kg.) End at ligge og pirke en hel dag, efter en fisk, der "måske" er der? Og der er masser af torskepladser, i den lovlige del af storebælt. Det gælder bare om, ligesom alt andet, at bruge noget tid, på at opsøge fiskeriet
Bilag:

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 1 måned siden #1031035 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Til dem de...
DET VAR IKKE en opfordring til at fiske i trafiksepareringen, blot en oplysning som jeg skrev "til dem der er interesseret".. iøvrigt er ham jeg har oplysninger fra, ikke medlem af småbadsklubben.
Jeg fisker ikke selv i trafiksepareringer om det så er i storebælt eller Øresund, og det er der sikker slet ingen i smaabaadsklubben der gør...

Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer