hej fiske ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030755 af
Besvaret af på emne hej fiske ...
HEJ VENER....KAN DET VIRKELIGT VÆRE RIGTIGT AT DER KUN ER 6 UD AF DE 22 DER SAGDE AT DE VILLE SAGEDE AT DE VILLE MED PÅ VHF KURSUET SOM HAR MELDT TILBAGE....HVIS DETTE ER TILFÆLDET SÅ KAN KURSUET IKKE GEMMENFØRES OG MAN MÅ KONSTATERE AT ET ORD IKK ER ET ORD :-( hvis der nu sidder nogen og tænker at de godt kunne tænke sig at komme med på kurset så er der MASSER af plads.

mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030606 af
hej venner jeg har idag sendt en mail til jer der har givet tilsagn om at deltage i vhf kurset, i må meget gerne melde tilbage på mailen så hvis der er for mange afbud kan vi måske nå at fylde op......

mvh

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029903 af
VHF kursus - Per Lassen. Hej Per. Bliver kurset afholdt i klubben eller er det hos VHF-skolen?

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029619 af
jeg er desværre nødtil at trække stregen i sandet så alle der har skrevet sig på efter d.5 juni må stå på vente liste da jeg kun har de ca 20-22 pladser, men prøver på at lave et hold mere i januar hvis der er tilslutning til det.

mvh

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029618 af
det med elektronisk finder jeg lige ud af med kasseren det kan være at han kan oprette en midlertidige konto, men ellers bliver det meget rodet for mig at holde styr på, og grunden til at der er betalling ved tilmeldning er for at jeg ikke står med et halvt hold og skal betale for et helt :-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1029591 af
jeg er også på. hvad med tilmelding?

Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer