-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej fiske ...
hej fiske ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030755
af
HEJ VENER....KAN DET VIRKELIGT VÆRE RIGTIGT AT DER KUN ER 6 UD AF DE 22 DER SAGDE AT DE VILLE SAGEDE AT DE VILLE MED PÅ VHF KURSUET SOM HAR MELDT TILBAGE....HVIS DETTE ER TILFÆLDET SÅ KAN KURSUET IKKE GEMMENFØRES OG MAN MÅ KONSTATERE AT ET ORD IKK ER ET ORD
hvis der nu sidder nogen og tænker at de godt kunne tænke sig at komme med på kurset så er der MASSER af plads.
mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030606
af
hej venner jeg har idag sendt en mail til jer der har givet tilsagn om at deltage i vhf kurset, i må meget gerne melde tilbage på mailen så hvis der er for mange afbud kan vi måske nå at fylde op......
mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029903
af
VHF kursus - Per Lassen. Hej Per. Bliver kurset afholdt i klubben eller er det hos VHF-skolen?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029619
af
jeg er desværre nødtil at trække stregen i sandet så alle der har skrevet sig på efter d.5 juni må stå på vente liste da jeg kun har de ca 20-22 pladser, men prøver på at lave et hold mere i januar hvis der er tilslutning til det.
mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029618
af
det med elektronisk finder jeg lige ud af med kasseren det kan være at han kan oprette en midlertidige konto, men ellers bliver det meget rodet for mig at holde styr på, og grunden til at der er betalling ved tilmeldning er for at jeg ikke står med et halvt hold og skal betale for et helt
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
Forum
-
Hovedforum
-