hej fiske ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030787 af
Besvaret af på emne hej fiske ...
hvis der mod forventning er nogen af jer der ikke har fået denne mail 9-9-08 så skriv lige.....

Hej venner

Så er det ved at være tid til tilmelding til Vhf kurset som starter tirsdag d. 28-10 og fortsætter de næste 2 tirsdage 4/11 og 11/11. og prøve d. 19/11 i Ballerup.

Kurset er fra kl.1830 til 2145 og vil finde sted i klubbens lokale på roskildevej 414.

Kurset vil koste 900 kr. minus 200 kr. som skal fra trækkes så i alt 700 kr. som skal indbetales på reg. 5361 konto 0330682 med fuldt navn og medlems nr.

Beløbet skal være betalt senest d. 10-10-08.

Ud over de 700 kr. kommer der et prøve gebyr 525 kr. som opkræves af søfartsstyrelsen.

Nogen af jer har skrevet at i kommer mere end en, bare så vi lige har styr på det, så må i også gerne sende mig en mail med navn og medlems nr. og jeg ved at der var et par stykker der

Ikke kunne som for denne mail alligevel men så må i lige sende en mail med afbud, men husk nu der skal dødsfald til for at melde afbud J

Hvis der bliver et overskud på deltagergebyret vi dette blive brugt til ekstra udsætninger af ørred på sjælland J

mvh

per lassen

tlf. 21445665

mail. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

www.lassens-jagtlabrador.dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030786 af
det var heller ikke for at være tøsset men prisen holder bare ikke hvis vi ikke er 20 personer og vi skulle være min. være 12-14 stykker for at kunne holde kursuet. det er korrekt at der skal betales senest 10-10 men jeg haved håbet at høre fra folk og blev derfor lidt nervøs for at det ikke kunne lade sig gøre.... godt ord igen vi er nu oppe på 11 så vi når måske der op ad :-)
godt ord igen :-)

Jackie Månsson 1317

Flemming Lydersen 1118h

Michael wifstrand

Kim Birkstrøm Pedersen ( Fjordkaperen 2 ) med nr. 1141

Morten Nannberg

Ulrik Holm

Per lassen

Kjeld Hougaard Jensen

Claus Madelung

Kim Bernhart

Ib Herskind

Kristian carøe

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030782 af
Hej Per

Har sendt en mail om min interesse, men har intet hørt fra dig så nu prøver jeg her...

Mvh

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030780 af
Hej Per

Der er tidligere blevet spurgt om det er muligt at overføre penge for VHF kurset til klubbens konto? Er der kommet nogen afgørelse i denne sag?

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030773 af
Ups... jo da kommer selvfølgelig som lovet.
Troede fristen med betaling og tilbagemelding var 10. oktober
Sorry men jeg sørger for betaling og tilbagemelding på mail i aften.

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030770 af
Ja se så er du kommet på noget af en opgave Claus... :)

Tid til at oprette siden: 0.230 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer