-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej fiske ...
hej fiske ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 dage siden #1032278
af
Tilykke allesammen lyder som om vi ikke skal spise for meget hjemmefra til jule tamtam:))
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 dage siden #1032273
af
tak tak venner. men uden jer haved der jo ikke været et kursus -) jeg kan meddele at dette kursus har givet ca. 2500 kr. i overskud plus de 1000 kr. fra vhf-skolen.
frem over bliver det palle der kommer til at lave kursuserne i klubbens lokaler med vhf-skolen som underviser og vil komme til at koste ca.1000 kr. minus 200 kr. i tilskud som klubben giver, ialt en besparelse på ca. 700 kr. pr. mand, men læs meget mere om datoer osv i kommene klubblad. dette kursus gav altså ca. 900 stk. udsætnings fisk -P lad os nu se hvor meget det næste kursus giver....planen er at holde et kursus forår og et efterår så længe at der er kursister nok.
tak for godt kammeratskab i de sidste 4 uger, og tak for kage ja ja jeg ved at jeg skylder men hvem har lavet kaffe til jer -P
mvh grisling xpd9290
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 6 dage siden #1032271
af Kim Birkstrøm
Jeg vil da også lige takke for et godt og velorganiseret kursus fra Mogens´s og Per´s side .
Jeg synes faktisk at det har været spændende at lære alle de forskellige kald man kan lave , samt at høre om de forskellige muligheder for nødudstyr man kan installere ( nu bliver traileren snart for lille igen )
At det også har været hyggeligt at mødes med ligesindede i klubben og det tillige har givet penge i udsætnings kassen er jo bare et ekstra plus.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 dage siden #1032268
af
Også herfra skal lyde en stor tak til Per og Mogens for et godt kursus, Jeg kan kun anbefale det.
VH Flemming
Molle2 XPD9280 219012584
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
Forum
-