hej fiske ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 dage siden #1032278 af
Besvaret af på emne hej fiske ...
Tilykke allesammen lyder som om vi ikke skal spise for meget hjemmefra til jule tamtam:))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 dage siden #1032273 af
tak tak venner. men uden jer haved der jo ikke været et kursus -) jeg kan meddele at dette kursus har givet ca. 2500 kr. i overskud plus de 1000 kr. fra vhf-skolen.
frem over bliver det palle der kommer til at lave kursuserne i klubbens lokaler med vhf-skolen som underviser og vil komme til at koste ca.1000 kr. minus 200 kr. i tilskud som klubben giver, ialt en besparelse på ca. 700 kr. pr. mand, men læs meget mere om datoer osv i kommene klubblad. dette kursus gav altså ca. 900 stk. udsætnings fisk -P lad os nu se hvor meget det næste kursus giver....planen er at holde et kursus forår og et efterår så længe at der er kursister nok.

tak for godt kammeratskab i de sidste 4 uger, og tak for kage ja ja jeg ved at jeg skylder men hvem har lavet kaffe til jer -P

mvh grisling xpd9290

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 dage siden #1032272 af
ja ham Mogens må jo kunne noget

Mere
16 år 6 dage siden #1032271 af Kim Birkstrøm
Besvaret af Kim Birkstrøm på emne hej fiske ...
Jeg vil da også lige takke for et godt og velorganiseret kursus fra Mogens´s og Per´s side .
Jeg synes faktisk at det har været spændende at lære alle de forskellige kald man kan lave , samt at høre om de forskellige muligheder for nødudstyr man kan installere ( nu bliver traileren snart for lille igen ):-)
At det også har været hyggeligt at mødes med ligesindede i klubben og det tillige har givet penge i udsætnings kassen er jo bare et ekstra plus.

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 dage siden #1032268 af
Også herfra skal lyde en stor tak til Per og Mogens for et godt kursus, Jeg kan kun anbefale det.
VH Flemming
Molle2 XPD9280 219012584

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 dage siden #1032266 af
Jamen tillykke med jeres beståede prøve.

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer