Hej<br /> ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026616 af
Besvaret af på emne Hej<br /> ...
øhh martin hvad mener du med det ??????? det er da et par fine tråde hvor folk kan se havd de forskellige både vejer, så man kan gøre sig overvejelser før man handler........

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026605 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Hej<br /> ...
Hej...<br />
<br />
Jeg syntes det er noget pis i har gang i...<br />
<br />
Politiet gør deres arbejde... og de har god grund til det...<br />
<br />
ihvertfald nar man kigge på disse tråde:<br />
<br />
smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=7825&GBID=21&Page=1

<br />
smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=7802&GBID=27&Page=1

<br />
Jeg syntes at de indlæg siger nok til at politet har en grund til at vise flaget...<br />
<br />
Mvh Martin<br />
www.srfishing.dk

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026561 af
SÅ skal vi vist ud og fiske - ikke!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026551 af
Ja det er utroligt. Politiet advarer gerne om de kontrol auktioner de planlægger. Når der er motorcykel træf i Skagen står de parat på den eneste vej ud af byen og tjekker bikerne. Mon også det skal betegnes som zikane eller hvad.<br />
Jeg forstår ikke de harske bemærkninger om den kontrol de planlægger. Er det nogle der ikke har orden i sagerne. Overvægt på trailer, manglende speedbådskørekort, VHF certifikat, trailerkørekort eller plejer man at tage på havet med en efterbrænder i blodet. Hvad er problemet.

• Svend Aage Iversen
  • Svend Aage Iversen's profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026550 af Svend Aage Iversen
Besvaret af Svend Aage Iversen på emne Hej<br /> ...
Politiet har opnået en masse ved den tidlige orientering. Vi bliver meget opmærksomme på problemet (det tør svagt antydes!), og mange får derfor nok lige checket traileren en ekstra gang. Vi planlægger nok vores øl-indtag, så vi ikke bliver spritbilister eller -kaptajner. Og det har politiet ikke rørt en finger for at få os til, smart. Det er ærlig snak at melde ud nu, 'du' ville nok blive sur, hvis de bare 'lå på lur', når vi kom derover, og skovlede bøder ind. De forhindrer jo, at netop du bliver ramt af en spritter eller en løbsk trailer. Jeg synes, det er god service, så tag godt mod dem. <br />
Nr. 111, Skarven.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026530 af
Sikke dog en vanvittig diskussion. Dem som er forargede over, at politiet bruger et par mand til at tjekke vores trailere for overvægt, lyder jo som nogle forsmåede børn, som er blevet truet med at få taget deres slik. Hvis man har ”rent mel i posen” har man jo ikke noget at frygte, og det er jo ikke sådan, at det er størstedelen af Danmarks politistyrke, som bliver sat ind på denne opgave. Mon ikke der alligevel bliver snuppet en voldsmand eller to….<br />
<br />
En trailer med væsentlig overvægt kan altså være ligeså farlig i trafikken, som en spritbilist kan være, og dem er der vel ikke nogen, som har noget imod, at politiet bruger resurser på at knalde.. <br />
<br />
Mig bekendt har alle SSK’ere for nyligt fået tilbud om - kvit og frit - at få deres trailer og båd vejet, og hvis der er nogle, som – vel vidende, at de kører med et væsentligt overlæs – stadig kører videre, ja så håber jeg da, at de vil møde op til dette stævne og tage konsekvensen af deres beslutning.<br />
<br />
"Team Hejren"

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer