-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej<br />
...
Hej<br />
...
-
Henning Petersen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026454
af Henning Petersen
Dette forstår man lige så godt som Blackman fra X-faktor
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
john rasmussen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1174258
af john rasmussen
Hej<br />
Hvafd er der gang oi det er da ik sjovt at læse indlægene . Hvor er der mange gloriebærer til stede. JO JO man kan da bare have orden i sagerne, vi har orden i vores!!!!!<br />
Så hvad fanden er problemet. Nåh jo der var der lige da vi kørte for hurdigt med traileren!!! VI skulle jo ud og fiske.... Og så var der jo lige venstre blinklys... Nåh VI skille jo ud og f...Nåh der kan jo også være økonomiske grunde til at man "prøver"om den går, og så går den måske ikke.Sådan er livet.<br />
Ja jeg er pissesur når jeg læser at politiet på Bornholm har disse tanker, hvad lave3 i resten af året. Skal i bare have statestikken på plade?.<br />
Hvad ville i egentlig have gjordt uden trolling master.??<br />
Fortæl venligst på disse sider om hvordan det er at fiske i et hyttefad. For det kunne vi trollingfiskere ikke finde på. Men i har vel en speciel aftale om at fiske i smult vande??Næh kom i ud på landevejene og stop os der, og sdå tager vi den derfra,,,, men der har i et problem,, for de fleste politifolk , aner ikke en skid om om trailer kontra vægt. og jeg ved det ..Nåh Jeg bliver nødt til at slutte min vebtid er opbrugt så derfor vil der nok være stavefejl.<br />
ellers havde skrevet5 en bob. den må i have til gode<br />
Mvh-.John
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej<br />
...