Hej<br /> ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026529 af
Besvaret af på emne Hej<br /> ...
Er det mig du mener? Jeg sammenligner ikke nogle med voldsmænd, men mener at politiet skal sørge for, at hele loven og ikke kun dele af den, overholdes. Selvfølgelig skal de bruge resurser på at fange voldsmønd, men samtidig kan det jo ikke hjælp noget at de ikke skal tage sig af de andre ting. Det var egentlig bare min pointe...og at en trailer fx også kan være en farlig genstand i trafikken hvis den ikke bruges efter de foreskrifter den er bygget efter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026528 af
Altså huset brænder ned :=)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026527 af
Synes det er skægt at du sammenligner mig med en voldsmand fordi jeg kører med 30kg overlæs på min 1000kg trailer! Det må da være svært at leve i Danmark som sådan en reglrytter! :) <br />
<br />
Hvis du engang skifter en stikkontakt i huset og den 1 år senre brænder ned på pga. af dette synes du så også at, det er man selv ude om, man kunne bare have besilt en elektrikker ? :=) faktisk ikke meget el,vvs mm. man må lave der hjemme ifl. loven :=)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026525 af
Så det vil sige at når nu politiet er presset resursemæssigt pga reformen så skal de droppe at efterforske indbrud, lave tjek på farlige køretøjer, hastighedskontrol m.m. Næ jeg synes det er fornuftigt at de laver et tjek hvor der er træf så rammer de bredere med samme eller mindre resurser. Jeg ville da nødigt have en trailer i hovedet på motorvejen, som vælter pga overlæs fx, så på lige fod med voldsmænd osv, er jeg glad for at de tjekker. Desuden synes jeg det ville have været lige så fint hvis de kom uanmeldt!

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026514 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Hej<br /> ...
Kan ikke se noget galt i at politiet laver et tjek, hvis man har sagerne i orden er der jo ikke noget at være urolig for..<br />
<br />
Kører man med overlæs eller defekt trailer lys skal det være ordnet inden man kører nogen vegne, ellers må man påregne en bøde...<br />
<br />
Og politiet er jo blot ude for at tjekke, ganske som de gør ved andre større stævner..<br />
<br />
Og det har intet med dagligdagens vold at gøre, og jeg er sikker på at flertallet herinde er glade for politiets hjælp når det er nødvendigt

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026488 af
Politiet skal jo passer deres arbejde... Og det spar jo megen god kaffe tid, at mødes med bådfolket når de nu er samlet et sted, det er jo helt klart store kriminelle, med meget beregnende og skumle lystfisker der samles, og tænk hvis de kunne finde en båd / trailer med lidt overvægt, så må der helt sikkert være blødt brød fra Bornholms politimester til kaffe pausen.<br />
<br />
Jeg undre mig bare, at når utilpasset unge mennesker slå et barn ihjel foran ens hoveddør, og de gentagende gang er blevet adviservet igen og igen pga. åbenlyse kriminelle handlinger, uden at politiet have tid til at komme ud af kaffestuen. JA! så bliver man sku (Undskyld banden)lidt gal, når de har tid til små lige gyldigheder.... Men lov er lov!!!<br />
<br />
Sidste opkald til Politiet mht. salg af Khat fra bagagerummet på en peronbil, det havde de ikke lige tid til at gør noget ved????<br />
<br />
Jeg tror det er vigtig at vi alle tager et ansvar, og prøver så godt vi nu kan at overholde loven.<br />
<br />
Husk! Det nu næste gang mobil telefonen ringer mens du køre, eller dit lille barn kaste op i bilen, du vender dig vel ikke om? Tusmørket der kom lidt hurtigere end beregnet da du skulle cykle hjem.<br />
<br />
Ja! Der er mange love og situationer hvor vi alle er lidt på kant med loven, derfor er det vigtigt ikke at slå hinanden med lov og regler, men ved oplysning og et venligt smil.<br />
<br />
Må i alle ha´ knæk og bræk på Bornholm!

Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer