Tråd om N...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023592 af
Besvaret af på emne Tråd om N...
Hej Nikolaj<br />
De blå har ikke nogen buleskipper,derfor buler de ikke om vinteren.<br />
nikolaj nikolaj hvem er dú-er du brolægger.<br />
<br />
Vh Kutterknægten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023591 af
Ved kun at jeg ikke de sidste par år ikke en eneste gang har set Elida både bulefiske. Endvidere har de flere gange promoveret sig ved i medier at sige at de IKKE dyrker dette fiskeri, bl.a. på tekst tv.<br />
Men om sommeren kan man jo påstå, at bulerne har en størrelse så det er svært at undgå delvis at bule nede syd for Ven...<br />
Var nu iøvrigt vinterfiskeriet jeg sigtede på da jeg talte om 3 stk bulebåde. BONITO er jo f.eks. ikke på sundet om sommeren og andre er også på togter.<br />
<br />
MVH

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023589 af
Hej Alle<br />
Det var ikke ondt ment,men jeg har været på to 2 fredagsture med Bonito med 0 skriver nul fisk på dæk.<br />
<br />
De gode dage er som regel dem man husker,Fredag i uge 5 2001-2002 tror jeg:<br />
26 over jeg fik 4 over og 14-15 store mellemfisk fantastisk dag glemmer den aldrig,Helsingør dagblad på kajen stor ståhej.<br />
Nu glæder jeg mig til sommer og turen til Sørvær,Norge og drømmen om en stor helleflynder<br />
<br />
Vh Kutterknægten

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023587 af
Hej<br />
Har selv fisket på sundet siden `89 og har hver vinter ca.14 dag haft plads ombord på Sværd, Arresø samt Havlit i nævnte rækkefølge.Og jeg kan da kun give Nicolai ret med hensyn til antallet af fisk.<br />
Er dog stoppet med disse ture, da jeg flere gange har stået ombord på turbåden og været lidt ærgelig over at vejret godt og min egen båd stod hjemme. <br />
Ang Elida står der flere steder vedr. bulefiskeri, men under priser skriver de at disse ikke arrengeres mere.<br />
Til Nicolai<br />
Rigtigt godt brev til svenskerne.<br />
Med venlig hilsen<br />
Bo<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023586 af
ølle har ikke nogle folk der kan bule fiske og hvis du ringer til ham og bestiller en tur kan du godt gå ind og kig på hans hjemme sider der står stadig priser på de tur... og om sommeren buler fisker de nede syd på så at han ikke bule fisker passer ikke helt :-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1023581 af
Jeg må gi´ Kutterknægten ret; Lige meget hvornår på året vi vælger at fange vores fisk, ligger det jo fast at denne fisk IKKE deltager i den efterfølgende gydning..... Så længe vi vi fanger fisk til vores egne stegepander, skal bestanden nok klare sig. Elverhøj

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer