-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Tråd om N...
Tråd om N...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023640
af
Fisk, eller ingen fisk. Buler eller ingen buler... Sådan så Helsingør havn ud i går aftes, billedet er taget af min fiskekammerat Ole Thomsen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023637
af
undskyld jeg har misforstået dig ja du har ret i at der kun er 3 der dyrker det fiskeri fast.... men vil godt vide hvor svenskerne får 20 både fra...<br />
<br />
<br />
undskyld misforstod dig :-/
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023632
af
Ved ikke noget om at HANNE-BERIT skulle have fanget 19 over, men det lyder da af mange på drivfiskeri. <br />
Forholder mig blot til rederiets offentlige udmeldinger og det jeg selv har observeret de dage jeg har været på vandet.<br />
Skulle nogen af dem have lavet en dags bulefiskeri eller to er det iøvrigt for mig uvæsentligt, sagens kerne er at 3 både på sundet kan regnes for bulebåde i min verden.<br />
En torsk på 24kg kan såmænd sagtens fanges ved drivfiskeri.<br />
<br />
MVH
-
-
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023624
af
´har nu lige her rasmus fik 19 over på en dag sidste år nede syd på og arresø fik dem sidste år op til 24 så hvis det ikker er bule fiskeri hvad er så smiler
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023594
af
Hmm Hvis man kunne overtale Dyt til dette fiskeri,ville de have en yderst kompetent skipper til dette, har selv prøvet et par gange med ham hvor vi bare lige skulle prøve lidt,og den mand ved sku godt hvordan en båd vender
)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023593
af
Kan man vist ikke beskylde mine arme for...<br />
Skolelærer.