Hvor er de...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022533 af
Besvaret af på emne Hvor er de...
og endelig Christian skal du vide hvorfor vi er så mange der er glade for at fiske i Køge Bugt.<br />
<br />
Det er fordi det er det eneste sted vi har chancen for at høre ordene:<br />
<br />
"Du godeste - hvor er den stor og flot....."<br />
<br />
ses i klubben<br />
<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022532 af
Sikken en tråd - det gik stærkt. Nej Kristian - du tog ikke gassen af, men jeg prøvede at give den "tilbage" til dig. Der skal jo lidt optimisme til at tage den første lange køretur fra Korsør. Men hvis jeg var dig så ville jeg tage een time mindre på vandet og så bruge tiden på transport, dvs i bugten i stedet for bæltet. Det gør vi andre også når vi skal til Bæltet for det glimrede hvarre fiskeri ;-)<br />
Jeg bruger 50-55 minutter til Køge Havn (hver vej) - hvor meget mere skal du bruge ;-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022525 af
Tænkte godt at det måtte være havørred, men så skrev du det fuldt ud andre steder og så blev jeg sgu i tvivl ;) Det startede heller ikke ud om husfred, men hvis jeg skal til kb og fiske var det nok en rigtig god ide hehe... Nå nu vil jeg tage til foredrag på mandag og den 4/2 i ssk og se om jeg kan blive en bedre fisker :) Tak for input og de venlig svar!

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022524 af
Det giver måske en kalender med lidt mindre indhold og mindre arbejde med at udarbejde den. God idé - den skal bruges næste år. Hehe <br />
Og undskyld min forkortelse af Havørred = HØ

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022522 af
Den med kalenderen kan jeg også tilslutte mig - det virker. (hvordan blev denne hjemmeside til en hjemmeside om fred på hjemmefronten???)<br />
<br />
Der er også modellen med at lave en kalender med hvilke weekender man kan forventes hjemme - men ved ikke om den virker helt så godt;-)<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 10 måneder siden #1022520 af
HØ = havørrede. ;)

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer