-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Under dett...
Under dett...
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018745
af
UNDGÅ UBEHAGELIGE BØDER. Belært af tidligere arrangementer, med mange deltagere, er det en rigtig god ide at huske fisketegn og speedbåds kortet (eller tilsvarende). De forskellige kontrol myndigheder har gode ods når vi er så mange samlet på et sted. Husk også en redningsvest (I den rigtige størrelse) til alle ombord.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018742
af
Den endelige artsliste vil blive lagt op her i aften.
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018741
af
Bådene kan søsættes så snart den første af de ansvarlige for arrangementet er på pladsen, og det vil være omkring fradag middag.
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018725
af
dav!<br />
hvad tid kan man begynde og sætte både i da jeg regner med at ankomme ved middagstid eller skal man tjekke ind før båden kan søsættes.
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018700
af
Til dig Jens vil jeg sige. Der komme ikke Tun på listen. Men komme du med en tun til indvejning ved DM i Helsingør, kan jeg garenterer en lille ekstra præmie. Knæk og Bræk.
-
-
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018699
af
Til Bjarne og andre. Efter klubaften i morgen mandag,hvor jeg lige skal have bekræftet følgende ændringer, skal jeg nok lægge artlisten op. Men som lovet kommer her ændringerne efter min efterhånden noget ustabile hukommelse.<br />
Ændringer i forhold til det nuværende trygte program.<br />
Ind på listen kommer: Almindelig grå knorhane - rød knorhane. (De var begge røget ud ved en fejl). Ud af listen ryger: Ål (den er for let at snyde med) hornfisk (dem vil vi ikke gå og samle op i skraldespandene)og Ulk (Så vi undgår folk som fisker inde i havnen)<br />
<br />
Men som sagt kommer den endelige liste op senest tirsdag.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Under dett...
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder