Under dett...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018978 af
Besvaret af på emne Under dett...
VIGTIGT PARKERING INFO : hold kun de steder der er anvist og parkere tæt ved hinandens trailer, Grundet flere arrangmenter i samme week-end <br />
Så venligst tage hensyn hinanden og er der problemer så kontakt en fra bestyrelsen <br />
(Dem med de RØDE caps)<br />
Bo TICA<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018977 af
Da vejrudsigten er usikker, venter vi med at aflyse til fredag formiddag. Hvis lørdagen bliver aflyst, vil DM blive gennemført om søndagen. Hvid søndagen aflyses er det resultatet fra lørdag som bliver afgørende. I det tilfælde at begge dage aflyses på grund af vejret, bliver der ikke afholdt et DM- i småbådsfiskeri i 2007. Om vi aflyser bliver en vurderingssag, men en rettesnor bliver ca. 10 m. sek. fra vestlige retninger, og ce. 8 m. sek. fra østlige retninger.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018976 af
Hej Bjarne<br />
<br />
Det skal nok blive til noget, SSK's bestyrelse er sgu da altid heldige med vejret, jeg er begyndt at spørge dem til råds om hvorbår jeg skal holde mine havefester.<br />
<br />
Spøg til side, det er ikke kun et problem for jer fra Fyns land, vi andre fra Djævleøen har jo bestilt orm og hvad skal vi tre både have for 1500,- kr. agn hvis det aflyses.<br />
<br />
Men som Per henviser til er det jo fint med "Byvejret" så hele østkysten af Sjælland kan der jo fiskes ved, især med Vest/Nordvest<br />
<br />
ses<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018975 af
Der blev ikke svaret på spørgsmålet om kriteriet for aflysning!er det 10 , 11 eller 12 m/sek. Vi kommer fra Fyn og påtænker at køre fredag middag.Hvornår meddeles en evt. aflysning?<br />
<br />
MVH<br />
Bjarne Rasmussen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018962 af
www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=3000 se nederst på siden hvor der er en 5 døgns.....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018953 af
Hej Martin<br />
<br />
Det er så ændret igen til 8 lørdag og 11 søndag så vi ser lige tiden an et par dage<br />
mvh<br />
Tom

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer