Under dett...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018765 af
Besvaret af på emne Under dett...
Som lovet lægger jeg lige den endelige Artsliste op her under.<br />
<br />
Følgende arter tæller med i konkurrencen.:<br />
Art- mindstemål -Point pr. kg.<br />
<br />
Havørred-45 cm.-1,0 kg = 20 Point<br />
Hvilling-23 cm.-1,0 kg = 84 Point<br />
Ising-25 cm.-1,0 kg = 143 Point<br />
Kuller-35 cm.-1,0 kg = 40 Point<br />
Laks- 60 cm.- 1,0 kg = 14 Point<br />
Lange- 50 cm.- 1,0 kg = 15 Point<br />
Lubbe- 30 cm.- 1,0 kg = 23 Point<br />
Makrel- 30 cm.- 1,0 kg = 72 Point<br />
Pighvar- 30 cm.- 1,0 kg = 38 Point<br />
Regnbueørred- 45 cm.- 1,0 kg = 23 Point<br />
Rødspætte- 27 cm.- 1,0 kg = 56 Point<br />
Rødtunge- 25 cm.- 1,0 kg = 200 Point<br />
Sej- 40 cm.- 1,0 kg = 15 Point<br />
Sild- 18 cm.- 1,0 kg = 200 Point<br />
Skrubbe- 26 cm.- 1,0 kg = 63 Point<br />
Slethvar- 30 cm.- 1,0 kg = 44 Point<br />
Torsk- 45 cm.- 1,0 kg = 9 Point<br />
Tunge- 25 cm.- 1,0 kg = 77 Point<br />
Grå Knorhane- 20 cm.- 1,0 kg=150Point<br />
Rød Knorhane-20 cm.- 1,0 kg=150Point<br />
Hestemakrel- 15 cm.- 1,0kg=150Point<br />
Skærising 28 cm. 1,0kg=200 Point<br />
Havkat 40 cm. 1,0kg=20Point<br />
<br />
De 5 nederste er nye arter på listen.<br />
<br />
Ål og Ulk er fjernet fra den oprindelige liste <br />
<br />
Vinder og Danmarksmester bliver det team, der sammenlagt<br />
får flest point. Der gives point for hver fiskeart<br />
udregnet efter pointtabellen. Der kan kun indvejes én<br />
pointgivende fisk af hver art pr. team pr. dag. Den største<br />
fisk af hver art bliver den gældende i konkurrencen.<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018752 af
Peder blev til peter...beklager

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018750 af
Hej Peter<br />
Der er ikke noget i vejen for at et bådteam eller en enkelt gast kun deltaget den ene dag. Dog er deltagergebyret det samme uanset man kun fisker den ene dag. Ligesom deltagergebyret er persomligt og kan derfor ikke deles mellem to personer som fisker hver sin dag.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018749 af
Hej Felix<br />
<br />
Du skal være velkommen til DM i småbådsfiskeri, og dine spørgsmål er gode og relevante.<br />
<br />
1. Mindstemål står på artslisten som du kan finde i programet/ klubbladet, eller ved at trykke på linket på forsiden, til samme. Der bliver nogle enkelte ændringer i forhold til artslisten i bladet. Den endelige artsliste vil blive lagt op her på siden i aften.<br />
<br />
2. Du skal oplyse dit medlemsnummer (Står på klubbladet sammen med dit navn og adresse), så bliver navn og adresse tjekket i vores system. Du kan evt medtage din kvitering for indbetalt kontingent for en sikkerheds skyld.<br />
<br />
3. Det med renset fisk har du helt ret i. Alle indvolde skal være fjernet. Dog vil gælder og blodet langs ryggen blive aksepteret ved indvejning.<br />
<br />
4. Der er ingen begrænsning i område der må fiskes i. Du må dog ikke søge anden havn under konkurancen. Hvis det bliver nødvendigt at søge anden havn, må dette først ske efter aftale med stævneledelsen/ arrangørene. Der ud over skal almindelige regler for sejlads (Her under sejlds i trafiksepereringen), og trollingbekendgørelsens regler overholdes. Herunder begrænsningerne i de særlige områder som du kan se under love og regler her på siden.<br />
<br />
5. Alle meddelelser fra stævneledelsen vil blive udsendt på kanal 72, lige som vi lytter på denne kanal hvis nogle deltagere har behov for at kontakte os i havnen. Når alle lytter på kanal 72,betyder det også hurtig hjælp hvis det skulle blive nødvendigt. Vil 2 deltagne både tale sammen i længere tid, bør man skifte kanal. Med andre ord, man lytter og kalder op på 72, men taler på en anden kanal efter aftale.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 3 måneder siden #1018747 af
Hej. Det er første gang jeg deltager i et af arrangementerne. Jeg har derfor en række praktiske spørgsmål.<br />
1. Hvor finder jeg en liste over mindste-målene. Det vil jo være pinligt at møde op til indvejning med en fisk under mindstemål.<br />
2. Hvad skal man medbringe som medlems-bevis. Jeg mener da ikke at jeg har fået en medlemskort.<br />
3. Er det rigtigt forstået, at for alle arter gælder det, at "renset stand" betyder indvoldende ud, men hoved og gælder bliver.<br />
4. Jeg har læst vedr. ikke at fiske i trafik-sepereringen. men er der ellers nogle begrænsninger, jeg tænker på afstand fra Helsingør, svensk farvand eller lign..<br />
5. Jeg har VHF. Hvad foregår der på kanal 72. Skal man melde store fangster eller er det sikkerhedsmæssigt.<br />
Glæder mig til at deltage og møde jer andre.<br />
Venlig hilsen Felix

Mere
17 år 3 måneder siden #1018746 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne Under dett...
Er der nogle problemer i at en deltager fra teamet kun deltager i den ene af dagene?<br />
<br />
Mvh.<br />

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer