KOM NU UD ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014496 af
Besvaret af på emne KOM NU UD ...
Jens, du er god til at læse inden ad - men da også for at bakke op om din "slåen på tromme". Det er jo et godt arrangement. Så har jeg allerede fået Magasinet med posten, og det ser flot ud - skal læses idag ;-).<br />
<br />
Men sikke et opbud - en svensk og finsk "armada" - Det bliver svært! Måske bliver det husket som "Slaget på LilleFyr"?<br />
Hvem ved hvad præmien er for ugens trolling tal: 8'eren,10'eren,13'eren 27'eren og 28'eren - med tillægstal fra Simris 11'eren og 44'eren.<br />
Ja vandet er stort og dagene er lange ;-) <br />
Man kan jo heldigvis ikke selv bestemme størrelsen på laksen, så "Den største laks" kan jo falde til alle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014493 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne KOM NU UD ...
Når så kom du ud af busken Claus var det løftet om lidt stjernestøv med fangst garanti der fik dig til at tilmelde dig ?

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014462 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne KOM NU UD ...
For at lige rette et par misforståelser med hensyn til Frank Halles Laks fra Karlshamn Jeg lokkede dem til at tilmelde sig konkurrence når de nu var taget derop for at fange store laks. Med løfte om fangstgaranti hvis de tilmeldte sig fik de en håndfuld agn af mig.Jeg tror det var anden dagen i konkurrencen at Frank og hans Makker Brian landede den flotte laks de sejlede naturligvis i havn med det samme og fik vejet fisken med samme på den selv samme vægt der blev brugt til indvejningen til konkurrencen fisken vejede 28 kg og 80 gram altså 28,08 derfor navnet på det blink de fik fisken på den officele indvejning startede først kl 1700 og fisken havde derfor tabt sig til 27,92 kg men fisken vejede altså 28,08 kg da Frank og Brian kom ind med den og i øvrigt har jeg fisken udstoppet her hjemme, og ja Claus jeg har mere stjernestøv

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014455 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne KOM NU UD ...
Hej<br />
<br />
Vi har et par henvendelser fra folk, der ikke har nogen at sejle med, som søger en båd. Hvis du er interesseret i at få en makker, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br />
vh<br />
<br />
Jan<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014454 af
Besvaret af på emne KOM NU UD ...
Hej Der <br />
<br />
Jeg kommer nok ik der over iår da min makker har meldt fra her i sidste sekundt ! :(<br />
så hvis der er nogen der mangler og købe så er min billet til salg<br />
elder var jeg klar til og komme der over og se om der kun fanges en laks snøft!<br />
<br />
hilsen michael

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014453 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne KOM NU UD ...
Der en pointe med det med refresh for at få en opdateret side frem. Det er noteret!<br />
Jeg har lige tjekket mit arkiv. Den 5. marts sendte vi en mail ud til alle deltagere sidste år og alle deltagere i år, hvori jeg skrev, at den 15. april er den sidste dag, man kan tilmelde sig.<br />
Men det er jo svært at kommunikere med de, der overvejer at tilmelde sig, men som ikke har deltaget i 2006 :-)<br />
Og så tog jeg lige et tjek på hjemstavn. I 2006 havde vi 108 deltagere fra Sjælland-Lolland-Falster. I år der foreløbigt 96 tilmeldte her fra. Der var 57 bornholmske i 2006. Nu er der 51 bornholmske deltagere. Men der er jo stadig en måned tilbage. Der er kraftig fremgang for svenske og finske både.<br />
Vi er ialt på 223 både i skrivende stund. Sidste år var der 237 tilmeldte, men der var nogle enkelte, der meldte afbud i sidste øjeblik.<br />
<br />
vh<br />
<br />
jan<br />

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer