KOM NU UD ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014444 af
Besvaret af på emne KOM NU UD ...
De har skrevet det på vores side under aktiviteter:<br />
www.smaabaadsklub.dk/kalender/formular.asp?Mode=Edit&ID=750

<br />
P.S. Har også droppet de 28kg's blink - de bliver ved med at knække stængerne... Skal jeg tage tun grejet med?<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014441 af
Hvor står der sidste tilmelding 15 april???<br />
Der står 300 både og derefter venteliste - dvs båd nr 399 har deltagerbevis - også selv om det bliver købt 1 time før start!!!<br />
900 kr der ikke kan refunderes er jo en slat - også selv om båden koster 400000kr ;-) OG ja jeg skal nok få mig tilmeldt , men jeg tænkte bare at jeg ikke ville være årsagen til at andre ikke tilmeldte sig ;-))))<br />
Jens - jeg er stadig ny idet med at tage de store præmier - har du flere at de der 28 kg's blink ;-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014439 af
Nu er det sådan at der er sidste tilmelding 15 april, og stævnet først starter den 25 april. Derfor skal man nok ikke ligge deltagelse an på vejrudsigten...<br />
Så er der færgerne, de er nok også ved at være booget - så det er bare om at få sig tilmendt hvis man har løst til at deltage!<br />
Vi ses på bornholm :-)

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014435 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne KOM NU UD ...
Tror der er mange der venter med at tilmelde sig, da man nok lige vil se vejret an, det er trods alt ikke alle trolling fiskere der kan mønstre 35 fods fiskemaskiner der kan klare op til 25 sekundmeter..<br />
<br />
Vi venter ihvertfald til sidste sekund med at beslutte om vi vil deltage<br />
<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014432 af
Har ALDRIG lagt skjul på at jeg IKKE gider trolle. Så jeg kommer er ude af busken men tager en anden vej.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014431 af
Det lyder fandme godt, kunne han så ikke sende den til mig, jeg mener ikke at de må tage laks over 4 kilo, det var da derfor de blokerede havnen sidste år for at gøre opmærksom på nettop dette emne ! ( men er misundelig alligevel )

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer