KOM NU UD ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014450 af
Besvaret af på emne KOM NU UD ...
Til Jaltoft<br />
<br />
Med hensyn til Laxfestivalen og Frank Halle husker du forkert.<br />
Frank Halle blev ”Laxkung” det år med en laks på ”kun” 27,92 kg. se det her www.sportfiskecentrum.com/?sc=senaste&sortering=arkiv&nyhet=196

<br />
Mvh<br />
Henning<br />
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014449 af
Tak, men en "f5"/refresh skulle der til for at loade en frisk forside. Jeg ville nu alligevel lave en "faktaboks" med datoen - for jeg mener stadig at ændring er temmelig anonym del af forsiden - i forhold til det der stod fra december af.

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 8 måneder siden #1014448 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne KOM NU UD ...
hej<br />
<br />
Jeg kommer, når der kaldes :-)<br />
<br />
Vi gør i år som sidste år. Når tilmeldingen åbner, så offentliggør vi kun det maximale deltager antal (300) men ikke nogen slutdato. Årsagen er, at slutdatoen kan skift lidt alt efter hvor mange tilmeldinger der er. Når vi så nærmer os, så offentliggør vi en slutdato. I år bliver det den 15. april, som er den sidste dag, hvor man tilmelde sig. Vi tør ikke køre tættere, fordi havnen skal bruge tid på planlægning, og vi skal have graveret alle nummerskilte, som jo har navn på osse.<br />
<br />
Jeg har sendt en mail ud om det for nogle dage siden, og så satte jeg det ind på kalenderen her på siden. Desuden er forsiden på vores hjemmeside blevet opdateret med denne information. <br />
<br />
MEN det er helt frisk information, så det er rigtigt, som nogen skriver, at det ikke har været meldt ud fra starten med denne slutdato, men det er altså meldt ud.<br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan<br />

Mere
17 år 8 måneder siden #1014447 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne KOM NU UD ...
Hej,<br />
Må altså give Claus ret, det står ikke nogle steder...<br />
Jeg har dog hele tiden vidst at tilmeldingen stopper et pænt stykke tid før selve masters.. pga. fremsitlling of navneskilte og sådan nowed ;O)<br />
Men det står altså ingen steder, ej heller i de fremsendte e-mails.<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014446 af
For de uinviede - så er det sådan at dem der fisker under konkurrencen - men ikke er med fordi det ikke kan betale sig - de fanger ofte de største fisk.<br />
Eks. Sidste år på Bornholm til påsketræffet - mener jeg at "Knirke" fangede en 15kg ved ubåden - og han var ikke tilmeldt (sådan husker jeg det fra VHF'en)<br />
Og så endeligt det jeg hentydede til, nemlig Frank Halle som fik en pose "stjernestøv" fra Jens (grizzly) under Karlshamn Laxfestivalen/Europamesterskab og landede 28 kg's laks ved Hanö - udenfor konkurrencen<br />
HUsker jeg forkert . måske?<br />
Men som jeg altid siger - det er også ligemeget om det er løgn - bare det er en god historie!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 8 måneder siden #1014445 af
Kære Jan Jørgensen<br />
Nu må du vist i forgrunden ;-)<br />
Er vi enige i at der intet står på på tv2bornholms side eller reglerne om en dato 15 April???<br />
Jeg kan godt forstå det praktiske i denne dato - men - mon ikke at i skylder en Ekstra indsats for at offentlig gøre dette - iforhold til at sætte det på småbådsklubbens aktivitets kalender?<br />
Hilsen Deltager nr 322 ;-)

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer