-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg har f?...
Jeg har f?...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012496
af
Nå jeg kan så oplyse om at jeg nu har bestilt en ny Skrue. I alt med nav og skrue (skridkobling) løber det op i 782,50kr. Ikke helt den besparelse jeg havde regnet med men næste gang skruen går så koster det kun 565kr såfremt navet ikke har taget skade.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012475
af
Hmm. Nu kan jeg se at de ikke har den str. jeg har siddende på. Min hedder 11 1/8x13" og den nærmeste de har hedder 10 3/8x13" Har det meget betydning de 2 8-dele?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012471
af
Hej Kim <br />
Ja præcis den 19. nov. Jeg har også lige tjekket min kalender.(min hukommelse er åbenbart ringe) Så var det dig vi så. Sjovt nok.<br />
Jeg sætter i fra stranden på privat grund. En kammerats. Noget værre bøvl, når det er for lavvande kan man ikke og når det er for vådt og mudret må jeg hægte traileren af og hente hans traktor men det er gratis
<br />
Det glæder mig at høre der sker lidt. Jeg havde helt droppet at fiske i fjorden fra kyst men jeg vil prøve at forsøge mig igen fra båden. Jeg har haft en fiskestang med flåd og orm og blink med ude adskillige gange når jeg har været på jagt i Kattinge vig men har aldrig fanget noget. Jo Hornfisk som sagt. <br />
Det kan jo være vi mødes igen. Så råb lige, så kan det værre jeg har en tår om bord.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012468
af
Hej Ulrik<br />
<br />
Jeg har lige været inde og se i min kalender og jeg var sidst ude den 19 nov og jeg var nede ved Herslev hullet så det kan godt være du har set mig der..<br />
Du skriver at fjorden virker helt død det er den ikke jeg har ikke fanget så mange ørreder før som de sidste par år, og der er kommet lidt mere størrelse på dem. Jeg fik 2 i sep på 2 kg og 2½kg samt tabte en i samme størrelse.<br />
Den største jeg har taget i fjorden er på 5,75kg den fik jeg i foråret 2005, og jeg har set en del større fisk som dog er fanget i garn så de er der...<br />
<br />
Hvor sætter du båd i vandet.<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012467
af
Hej Ulrik<br />
<br />
Jeg har lige været inde og se i min kalender og jeg var sidst ude den 19 nov og jeg var nede ved Herslev hullet så det kan godt være du har set mig der..<br />
Du skriver at fjorden virker helt død det er den ikke jeg har ikke fanget så mange ørreder før som de sidste par år, og der er kommet lidt mere størrelse på dem. Jeg fik 2 i sep på 2 kg og 2½kg samt tabte en i samme størrelse.<br />
Den største jeg har taget i fjorden er på 5,75kg den fik jeg i foråret 2005, og jeg har set en del større fisk som dog er fanget i garn så de er der...<br />
<br />
Hvor sætter du båd i vandet.<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-