Jeg har f?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012448 af
Besvaret af på emne Jeg har f?...
Hej Ulrik<br />
<br />
Ja det kan hurtigt gå galt i fjorden , jeg ramte også min første sten her i foråret dog uden den store skade og jeg har fisket i den sydlige ende af fjorden i 10-12 år fra båd.<br />
Var du på fjorden for at fiske ,så kunne det være interesant at høre om du fangede noget,jeg har ikke været ude de sidste 6-8 uger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1171387 af
Jeg har f?... blev oprettet af
Jeg har fået lavet buler i min skrue så den er kommet ud af ballance (satans til sten i Roskilde fjor) Jeg skal have ny. Det er en Yamaha F50AET og jeg har kigget lidt på Rudes propeller. 1018 kr inkl. moms lyder rimeligt nok, men så blev jeg gjort opmærksom på at der ligger en propelfabrik el. lign. i Korsør (jeg ved ikke hvor og end hvad den hedder) som laver uoriginale skruer noget billigere. Ca 600 for en der passer til min motor. <br />
Er der noget om det eller må jeg til lommen og kan de i det hele taget bruges de uoriginale??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer