Jeg har f?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012465 af
Besvaret af på emne Jeg har f?...
Tak for link. Det er nok dem. Jeg vil ringe til dem og høre hvad en tilsvarende koster. Hvis det passer med at jeg skal have en 117D så koster den 565 kr hvilket er ca ½ pris af Rudes propeller.<br />
At få den rettet op er selvfølgelig en mulighed. Måske... men til den pris så er det lige før man bare skulle få en ny. Opretning kan umuligt blive ligeså godt som en ny..? <br />
Jeg vil tjekke straks tjekke om der er vand i olien i gearhuset . Jeg tror og håber det ikke men selvfølgelig skal det tjekkes. <br />
Shit happens.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012456 af
Hej Ulrik<br />
<br />
Tja.. det har de fleste vel prøvet :-)<br />
<br />
Hvis du ikke lage mærke til at din skrue var skæv, før du sejlede næste gang, tror jeg du kan rette den op. Det er vel værd at forsøge før du kaster 600 - 1000 kr ud efter en ny?<br />
<br />
Hilsen<br />
<br />
Kenn

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012454 af
Hej Ulrik..<br />
<br />
Prøv at kigge på dette link, det er vist det du søger. Har ikke selv prøvet dem.. www.propeller.dk/3.htm

<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012453 af
Hvis du har sejlet rundt med en defekt skrue, ville jeg<br />
få checket pakningen i gearhuset for du kan ødelægge gearkassen<br />
hvis der er kommer vand ind.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012450 af
Kim: Det kan godt være det var længere tid siden end jeg lige husker, for samme dag omkring kl 12-13, ved hullet i Lejre/Herslev vig, mødte vi en med en båd magen til din. Måske det var dig?

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012449 af
Intet fanget og intet mærket ud over en sten i Kattinge vig. Buhuuu :( Det var en kort hyggetur for en måned siden for at vise svigerfar båden og vi drev stille og roligt rundt i vigen og kastede ind mod skoven. Jeg kom for tæt på Ringøen i et øjebliks uopmærksomhed og da jeg ville væk, bang så var den der. Jeg mente ellers at kende hver en sten i området pga. af jagt i pramme og hvad jeg ikke har ramt med den er ikke småting, men nej jeg har nu fundet èn mere. Jeg har kun været ude èn gang siden og der var det jeg opdagede at motoren vibrede noget mere end den plejede. Så kiggde vi på det og skruen har åbenbart taget mere skade end jeg lige kan se med det blotte øje. <br />
Fanges der overhovedet noget i den "døde" fjord? Jeg har kun fanget hornfisk. <br />

Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer