Jeg er vil...

  • Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098439 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Jeg er vil...
Tommy i min verden er det sådan hvis du ikke får penge for det du laver så er du en amatør.
Sådan som du skriver er jeg i tvivl om du har deltaget på skippermødet.
da jeg siger første dag om der var nogen der havde spørgsmål.
der kunne du have sagt ja. eller taget fat i nogen af os der var der.
du kunne også have forhørt sig ved indskrivningen.
men det er nok bar mig.
der var rigtig godt at Baunen var tilstede til at hjælpe til.
vores arbejde koordineret med dem.
men mange tak for din kritik..

håber vi ses på havnen en dag så vi kan få en snak og ikke bag tasterne..
forsat god påske til alle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098438 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Jeg er vil...
John Laugesen det samme som han har gjort i mange mange år spørge på havnen
da jeg startet for snart mange år siden havde vi ikke hjemme sider og facebook.
der læste man fiskeblade og fiskeavisen så tog man på fiske eventyr og snakkede med folk på havnen hvor man kom frem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098437 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er vil...
At du slutter af med et "lille velment rygklap" til Baunen MHV813, er i den grad en underdrivelse af den indsats som også de leverede. De fortjener sgu stående applaus og fanfare for alle de både der blev hjulpet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #1098436 af John Laugesen
Besvaret af John Laugesen på emne Jeg er vil...
Hej Kim.
Nu er det jo ikke alle der er på fjæsbog, hva skulle de så gøre -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098435 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er vil...
Hej Kim

Tak for dit hurtige svar på mit indlæg, der bliver bragt i SSK''s forum, da det er der det bliver set af flest trollingfiskere.

Det var ikke umiddelbart oplagt for mig hvor jeg skulle bringe mit indlæg, hvis det skulle nå klinte cup arrangørerne og samtidigt være i et offentligt forum som kunne læses af alle trollinginteresserede.

Din pointe med at alle informationer er sendt pr mail og har kunnet læses på Facebook, er vel ikke et reelt svar på mine spørgsmål :-)

Jeg forsøger helt konstruktivt at opfordre til et lidt højere informationsniveau på selve havnen - og en lidt klarere udmelding om sammensætning af regler og præmierække.

Det fandt jeg ingen steder. Måske har jeg ikke kigget de rigtige steder!

Mht sikkerhedsspørgsmålet forholder jeg mig blot til jeres ordlyd i programmet om at redningshelikopteren ville blive adviseret hvis brikken ikke hang på tavlen, og man ikke kunne få kontakt med de pågældende.

Ved præmieoverrækkelsen 1 1/2 time efter konkurrenceslutningen spørger speakeren på scenen ud til forsamlingen om nogen har set tre manglende bådteams. Det virkede altså ikke som om der var styr på hvor de pågældende var på det tidspunkt, hvor tågen lå tykt over havnen!

I stedet for at kalde mig skrap skulle I hellere sætte pris på at jeres konkurrencedeltagere er fornuftige mennesker, der gerne vil have flere veltilrettelagte stævner.

Trollingsporten har forlængst fået taget sin "amatør-mødom". Der er masser af penge i vores hobby og et stævne som Klintecup genererer med langt over 250 deltagere, en direkte og afledt omsætning som på ingen måde kan kaldes amatøragtig.

Keep up the good work - men brug kritikken til at blive endnu bedre :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098432 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Jeg er vil...
Som altid er du skarp Tommy og altid ydre din mening i dette forum dette er meget positivt.( Men det var Møntrolling klub der afholde så ville det være dejligt du havde skrevet til os )

Info ligger her: Facebook i en gruppe der hedder Klintecup samt den info der er sendt ud til alle skippere, en uge før tid så du/i har haft en uge til at stille spørgsmål hvis du syndes der manglede noget.
Facebook er valgt da det er billigt og rammer bred.

Ang. Benzin blev der brug rigtig meget benzin så havnen har prøvet at få ekstra sådan han det være når tanken på havnen ikke er bygget til 119 trollingbåde. I dette tilfælde sker det ville/kunne Ok ikke levere sådan oplever vi det en gang i mellem i ydreområderne/ udkantsdanmark

Ang vejningen af fisk var der faktisk et display så den der vejede fisk kunne se vægten. ( det havde du set hvis du vejede fisk ind eller set efter.

Ang. Der går en time efter folk skulle være inde er der blever ringet mange gang til folk samt Kaldt på Vhf der var nogen der havde skudt helt forbi ang.
hvor lang tid det ville tage at sejle ind det er en ting, selv om der blev lavet opkald på kanal 72 ang. vejr situationen til klintholm.
så skal det også siges at man burde tage sin telefon når der bliver ringet.

Ang sponsorer er de meget glade for vores Klintecup.

Vi er jo bare amatøre/frivillige.

MVH. Kim Mortensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.228 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer