Jeg er vil...

  • Kim (Bamse) Mortensen
  • Kim (Bamse) Mortensen's profilbillede
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098471 af Kim (Bamse) Mortensen
Besvaret af Kim (Bamse) Mortensen på emne Jeg er vil...
For at slutte denne tråd på en nogen lunde måde vil jeg gerne sige til dig Tonny hvis du har arbejdet med kommunikation de sidste 20 år.
Så er kommunikation ikke det der bliver sagt men det der bliver hørt.
Til Helmuths ordlyd at kande en kælling syndes jeg heller ikke det er passende.
Det er ikke det du ydre dig det er klart måden du skriver det på og i dette forum og ikke henvender dig direkte til møn trolling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098469 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er vil...
Jeg vil gerne takke Møn Trolling klub for en god Klinte Cup.

Jeg har lidt tanker om hvad man evt. kunne gøre til næste år. ( det er bare tanker)

- Der var utrolig mange tilskuer inde og se indvejning, der tror jeg at det ville være en god ide med et stort display som viser vægten på fisken, for jeg hørte flere der spurgte til vægten på fisken.

- Måske skulle man kontakte OK Bensin for at forberede dem på at der kommer nogle tossede trollingfiskerer med Bensin slugende motorer som bruger 60-130 liter Bensin pr dag gange 110 både.

- Når man i programmet skriver tidspunkter på de forskellige ting, så som indvejning etc. så bør man overholde de tider.

Ellers syntes jeg at det var et godt stævne og agter at deltage til næste år.

Henning
Team Krille

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 1 måned siden #1098462 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg er vil...
Kære Helmuth

I modsætning til dig, forsøger jeg at komme med en konstruktiv kritik af et trollingstævne, der i store træk fungerer godt - og ville blive endnu bedre for såvel publikum som deltagere, med et par småjusteringer.

Jeg er helt klar over at der udføres et kæmpe arbejde af frivillige op til og under et stort arrangement.

Det synes jeg på ingen måde at jeg underkender i mit indlæg. Tvært i mod synes jeg at det ville klæde dig og Kim at holde bolden på egen banehalvdel, istedet for at tage kritikken personligt.

Og nej....du har ganske ret i at jeg ikke er sponsor. Derimod er jeg betalende deltager i klintecup, og har sammen med resten af det team jeg deltog med, lagt over 2.500,- kroner i deltagergebyr, rampeafgift, mad, brændstof, m.m. i de to døgn vi havde glæde af at besøge Klintholm havn.

Hvis vores forbrug er retningsgivende for de øvrige deltagere, har vi samlet set lagt mellem 250-300.000 kroner i havn, klub og lokalområde, i de dage hvor stævnet stod på. Det gør vel på et eller andet niveau min kritik ganske relevant, hvis Møns Trolling og klintholm havn ønsker at udvikle konceptet yderligere. At vende det døve øre til kritikken, er ikke specielt godt købmandsskab, hvis du spørger mig?

Jeg er således en ganske almindelig lystfiskerturist og forbruger, der har mine holdninger til de ting jeg deltager i, og til de ting jeg betaler for.

Det gør mig imidlertid ikke til en "kælling" der har et ønske om at nedgøre. Det med at nedgøre overlader jeg trygt til andre!

Hvis du en dag har lyst til at høre min faglige holdning til god kommunikation og eventstyring (det har jeg trods alt beskæftiget mig med i de sidste 20 år) er du altid velkommen til at kontakte mig på en pæn og sober måde.

Jeg vil glæde mig til at komme ud og trolle laks i Østersøen igen, men vil seriøst overveje om Klintholm havn og Klintecup er det rigtige sted for mig at lægge mine surt optjente spareskillinger.

Held og lykke med udviklingen af trollingfiskeriet i Klintholm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #1098459 af Helmuth
Besvaret af Helmuth på emne Jeg er vil...
Undskyld mit sprog brug, men med det kæmpe arbejde der udføres af frivillige, for at afholde konkurrencer, er det svært ikke at hidse sig lidt op, når nogen føler trang til at komme med den slags usandheder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #1098458 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Jeg er vil...
Ro på Helmuth, ingen grund til den ordlyd

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #1098450 af Helmuth
Besvaret af Helmuth på emne Jeg er vil...
Hej Tonny. som en af de planlæggende, vil jeg gerne kommentere dit indlæg. 1. Du må meget undskylde at vi har overset din sponsor præmie, da du jo nødvendigvis må være sponsor, da du blander dig i vores håndtering af disse. 2.Alt hvad der vedrører Konkurrence tider, regler og sikkerhed er tilsendt alle de deltagene både. Point givning findes ikke, Præmie lister var ophængt i klubhuset- i hallen, samt på glas døren til do.
3. at påstå at sikkerhed blev håndteret lemfældigt, må stå for din egen regning, da du ikke aner hvad der er foregået bag kulisserne, du skulle skamme dig, over at komme med den slags postulater. Der var styr på alle både, at der fra scenen bliver sagt" mon de sidste er kommet ind" var et spørgsmål, da der var indmeldt 2timers forsinkelse.
4. Hvad angår indvejning, så var der digi vægt hvor folk kunne se resultaterne, desuden var det vejemesteren der havde 2 største fisk, 10g. mindre end nr 1. Det ville pynte dig meget at komme til os arrangører, hvis du havde noget at klage over, i stedet for som altid, at føre dig frem ved at nedgøre. Vis dig som en mand, og stå frem med din kritik, i stedet for at gemme dig bag tastaturet som en kælling.

MVH.
Helmuth Johansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer