Jeg er vil...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
8 år 1 måned siden #1185347 af ukendt bruger
Jeg er vil... blev oprettet af ukendt bruger
Jeg er vild med velorganiserede fiskekonkurrencer, som dem SSK og FTK laver til UG kryds og slange. Derfor er kontrasten måske endnu større, nu hvor Klintecup 2016 stadig står klart på nethinden!

Hvis jeg skal tage "ja-hatten" på et kort øjeblik, og lede efter de positive ting, vil jeg sige at aftensmaden var både god, billig og rigelig.

Helhedsindtrykket af resten af stævnet, der trods alt er Danmarks næststørste laksetrollingevent, er s.. noget blandet. For at sige det diplomatisk!

Det MÅ være muligt at hæve informationsniveauet, bare et lille nøk, så deltagere, tilskuere og sponsorer kan komme ind på en overskuelig hjemmeside, og finde basale oplysninger om konkurrenceregler, pointgivning, sikkerhed, præmieliste og tider.

Det bør heller ikke være raketvidenskab at koordinere at der (naturligvis) skal være benzin i havnens tankanlæg, når man skal have besøg af over 100 toptunede trollingbåde i 2-3 døgn.

Sidst men ikke mindst skurrede det altså noget i mine ører at både indvejning og sikkerhed blev håndteret noget lemfældigt - for at sige det mildt!

I en konkurrence med store præmier, havde det klædt arrangementsledelsen at vejeresultataterne havde kunne ses på et display, under selve vejningen. Det er godt for såvel troværdighed som publikum. Dette skal ses i lyset af at afstanden mellem de største laks var ganske lille.

Desuden var det i min verden helt ude i hampen, at der skulle gå over en time efter konkurrenceslutningen før stævneledelse lavede opråb om de manglende tre både/startbrikker, der ikke var kommet i havn. På det tidspunkt hang tågen tæt over klintholm, og jeg havde da mine betænkeligheder om de pågældende var i vanskeligheder eller ?

Jeg ved godt at ovenstående kan lyde lidt mavesurt, men håber trods alt at det bliver opfattet positivt af "nogen". Det fortjener trollingsportens aktører, hvad enten det er deltagere, arrangører eller sponsorer.

Til sidst et lille velment rygklap til marinehjemmeværnet, det lå ude på 40-meteren og passede godt på alle os glade amatører :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer