Hej Jeg b...

  • Martin Petersen
  • Martin Petersen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1091849 af Martin Petersen
Besvaret af Martin Petersen på emne Hej Jeg b...
At starte sådan en tråd for 21 kr.
Har selv fået super god og professionel service der..
Sikker på at J&F helt vil være fri for, at du handler hos dem..
God Jul til alle...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091834 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Jeg b...
Jeg mener at jeg engang bestilte vare fra J&F hvor der var for meget porto på i forhold til de 39kr jeg betalte mener der var lige omkring 21kr så hit med dit kontonummer så overflytter jeg pengene til dig. Så må tråden Være lukket. Kan du have en god jul samt et godt nytår.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091831 af Eddie Andersen
Besvaret af Eddie Andersen på emne Hej Jeg b...
Hej Allan
Hvem skal betale for den tid det tager at køre hen til pakke indleverings stedet
Det skal vel ikke være en omkostning for forretningen
God jul og godt nytår til jer alle
Mvh Eddie Andersen Team Brittemor

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Allan Mortensen
  • Allan Mortensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1091816 af Allan Mortensen
Besvaret af Allan Mortensen på emne Hej Jeg b...
Kære Steen Hjort
Jeg har kun et at sige Ytringsfrihed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091815 af Steen
Besvaret af Steen på emne Hej Jeg b...
Sandheden er at du havde accepteret prisen på 39 kr. og betalt -- at du efterfølgende brokker dig og sidenhen brækker dig her på forummet og bla. bla. - det har intet med sandhed at gøre, men er blot et udtryk for, at du ikke vil erkende betydningen af din accept af prisen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Allan Mortensen
  • Allan Mortensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1091814 af Allan Mortensen
Besvaret af Allan Mortensen på emne Hej Jeg b...
Nu er jeg ikke et brokkehovde el næringrøv
Jeg siger bare min mening og den står jeg ved, det er desværre et problem i denne klub hvor sandheden ikke tåler dagens lys, om man siger noget om en sponsorer, el et værksted m.m
Så er der straks nogle der mener at det er lettest at slette et indlæg, så alt står som lutter idyl og ja det ville også være dejligt hvis det var sådan, men sådan er verden desværre ikke.

Enten kan man lig sandheden ellers kan man ikke og jeg siger hvad der passet mig om folk kan lig det el ej.

God jul og godt nytår til jer alle selv om i ikke har samme mening el holdningen som mig så har jeg ikke svinet nogle af jer til, selv om der er nogle de har sagt mindre pæne ord om mig selv som i ikke kender mig, så har jeg stadig et stort hjerte til at holde af jer alle sammen.

Sidst men ikke mindst er det ikke personlige mod jagt og fiskeri fordi de var hurtige nok til at sende varene men kun en mening om deres fragt politik og så længe deres politik er sådan ja så lægger jeg bare mine penge andre steder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.220 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer