Hej Jeg b...

Mere
9 år 4 måneder siden #1091813 af Steen
Besvaret af Steen på emne Hej Jeg b...
Jeg har også kun positivt at sige om butikken og personalet samt deres kundeservice.

Når man har bestilt og accepteret prisen på forsendelse, så er det i mine øjne sgu flabet at brokke sig efterfølgende over prisen og at poste sit brok i et åbent forum - det er sgu en ommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091812 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Hej Jeg b...
næste gang du bestiller noget koster det måske 50 kr at sende det.. og du får stadig en regning på 39 ..det er da fair nok
det eneste der måske er gået forkert her er svaret på din henvendelse i telefonen .....de er jo også bare mennesker
og han har ´´måske`` svaret lidt friskt ...og hvad så...
køb du roligt der igen når du er faldet lidt ned
nu har du vel fået luft :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091811 af Freddi Hansen
Besvaret af Freddi Hansen på emne Hej Jeg b...
Hej
Har handel der mange gange og kun været tilfreds
Men lige meget hvor god service man har er der altid nogen der ikke er tilfreds

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091809 af Erik Wolters
Besvaret af Erik Wolters på emne Hej Jeg b...
Har også handlet der flere gange, har kun oplevet positiv fin behandling og gør det gerne igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091808 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej Jeg b...
Det var dog en skammelig måde du offentligt sviner en af sponcorene til helt uden grund.
Du har selv accepteret fragten da du handlede, og det kunne du bare have ladet være med. Det var helt frivilligt. Når beløbet så er sølle 21,- så siger det meget mere om dig som person end om deres kundeservice.
Du er intet andet end et brokkehovede og en nærrigrøv.

Det er syndt at sådanne tråde med brokkeri og tilsvingning hele tiden er med til at sætte standarden for det her forum. Burde disse tråde ikke slettes med det samme ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 4 måneder siden #1091807 af Per Kreuz
Besvaret af Per Kreuz på emne Hej Jeg b...
Hej
Jeg har også handlet med dem nogle gange og både fået noget sendt og afhentet i butikken. Jeg har været supertilfreds med deres service og da jeg havde en nyere stang der knækkede byttede de den uden at stille spørgsmål og jeg fik en ny uden beregning - så jeg har været supertilfreds. Det kan være de har lidt svært ved at styre deres portopriser i deres webshop

Julehilsen fra Fyn :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.329 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer