Hej Jeg b...

Mere
9 år 4 måneder siden #1091806 af Anders Jensen
Besvaret af Anders Jensen på emne Hej Jeg b...
Jeg kan kun rose J & F jeg får altid god servise gode priser på store ordre og hurtig forsendelse. Alt i alt syntes jeg det er en god butik. Du har vel også modtaget det i en kuvært den skal jo også købes. God bedring og god jul::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Peter Andersen (Mjølner)
  • Peter Andersen (Mjølner)'s profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1091805 af Peter Andersen (Mjølner)
Besvaret af Peter Andersen (Mjølner) på emne Hej Jeg b...
Har altid fået kanon service der, Og de er sku friske på en god handel.
Fantastisk at du fik varerne så hurtigt. De har været gode til at behandle din ordre
hurtigt og effektivt. Mvh og glædelig jul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Henrik Christensen
  • Henrik Christensen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1091804 af Henrik Christensen
Besvaret af Henrik Christensen på emne Hej Jeg b...
Deres service fejler absolut ikke noget , jeg har flere gange fået sendt varer derfra , hvor jeg har betalt mindre i porto end de har brugt . Så du må bare ha været uheldig .
Og det er 21 kr du har betalt for meget , skulle man selv hente det , ville det også koste at starte bilen op, bruge tid på det osv ...
Så at gøre dem til en dårlig forretning , syntes jeg måske lige er at stramme den. ..
God jul

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Allan Mortensen
  • Allan Mortensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
9 år 4 måneder siden #1183988 af Allan Mortensen
Hej Jeg b... blev oprettet af Allan Mortensen
Hej
Jeg bestilte nogle ting her den anden dag fra en fiske butik, da jeg ikke er mobil pga en knæoperation så valgte jeg at få det sendt som pakke og en porto på 39kr helt ok efter min smag :-)
jeg modtager så til min overraskelse et brev med vare der fra og to frimærker på i porto i alt på 18kr langt fra de 39kr jeg har betalt, jeg kontakter så butikken og får det flabet svar nogle gange er det mindre end andre og det bare er trist og andre gange mere og jeg har jo selv sagt jeg til at få det sendt var deres svar til mig
Jeg må så bare sige at kunde services fra jagt og fiskeri i København er en by i RUSLAND og sidste gang jeg har købt vare der inde og kan heller ikke anbefale dem efter denne oplevelse, har desværre snakket med andre der har oplevet det samme trist må jeg bare sige -:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer