Hej Nikolaj.
Ja det er muligt, at du er den eneste der faktisk HAR skrevet til en politiker, men der er flere der , forskellige steder på nettet, giver udtryk for at "man burde fandme ......."
At der er nogen der gør noget, og ikke bare snakker om det, kan jeg kun tage hatten af for. Godt gået, og tak for det også til dig Nikolaj.
Som jeg også tidligere har skrevet, så er der selvfølgeligt tale om en helt anden målestok i erhvervsfiskeriet, og derfor er det selvfølgeligt ikke den same problemstilling.
Men. Hvis man i det mindste ikke har gjort sig den overvejelse, om denne debat kunne give en fredningstid, eller fredningsområder, både for lystfiskere og erhvervsdrivende når det gælder torsken, så kunne det jo være man skulle give det en tanke.
Jeg har egentligt ikke gjort min ret mange tanker omkring torskens fredning, da jeg ikke ved ret meget om bestandens størrelse, udover hvad er almindeligt omtalt i medierne.
Jeg har aldrig talt om forbud mod bulefiskeri, hverken her eller på andre fora.
Jeg ved ikke nok om fiskenes adfærd, til at danne mig en mening om et sådant forbud, men det er der helt sikkert andre der gør.
Jeg følger ofte med på teamsvinet.dk da det er en informativ og underholdende side om fiskeri. Ikke kun bulefiskeri men også andet, og tak for det store arbejde.
Mit første indlæg var ikke for at støde nogen, men blot et udtryk for min undren over de meget voldsomme udtaler jeg har læst på nettet.
Hvad er det værste ved denne sag, at der er fisket ulovligt, eller at der fiskes på gydetorsk?
Vh