-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ulovligt f...
Ulovligt f...
-
Bjørn Dahl Porsgaard
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 3 måneder siden #1051957
af Bjørn Dahl Porsgaard
Hvis du her tænker på mit indlæg, var det ikke ment for at skyde på nogen. Så længe bulefiskeriet er lovligt, har jeg intet imod de der dyrker dette fiskeri.
Det jeg mener er bare, at det har samme resultat for torsken, som fiskeriet i den forbudte zone. Omend i en langt mindre målestok.
I denne debat, og i alle andre, vejer ens argumenter nu engang tungere, hvis man selv efterlever dem.
Vh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051955
af
nu sker det de jeg frygter nu begynder vi og skyde efter hinanden i stedet og lade dem om det er det ikke for dumt????????
mvh jimmy
-
Bjørn Dahl Porsgaard
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
14 år 3 måneder siden #1051954
af Bjørn Dahl Porsgaard
Ja det er da utroligt at man ikke kan forstå, at man ikke bør fiske på gydetorsk, ulovlige eller ikke. Det er for mig heller ikke så forståeligt at visse herinde fra farer sådan op, når deres eget fiskeri primært er bulefiskeri.
Jeg ved godt bulefiskeri er lovligt, og det er heller ikke noget der bringer mit blod til kogepunktet, men det det har da samme resultater som gillelejefiskeriet, omend i mindre målestok.
Set i det lys, var det måske på sin plads at fredningsområdet blev udvidet til at dække andre områder, hvor man ved at torskene samles for at gyde. Det ville jo være i vores alles interesse. Eler hvad ?
Vh
-
-
-
Gæst
-
14 år 3 måneder siden #1051948
af
det er bare vigtig at vi ikke begynder og blande os for så rygger de bare den fedning længer ned så den gælder til helsingør
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
john rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
14 år 3 måneder siden #1051944
af john rasmussen
Ja sådan Tommas
Kyllingen.Du kan jop selv neden for hvor det kommer fra.
Mvh. Kyllingen.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ulovligt f...
Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder