Første tu...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047663 af
Besvaret af på emne Første tu...
Mange tak igen. Ja Brian, jeg må bare afsted. Så bliver jeg nok også en del klogere til næste gang igen :-) Jeg må lige ud og have et stik og en ledning :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047658 af
Ja Kristian, det er de blå stik, som anvendes i div. havne, campingpladser mv. Det med kabeltromlen, som Jørgen skriver er rigtig nok. Husk at rulle det hele ud inden du sætter strøm til i længere perioder! Alternativ køb en lang forlængerledning, hvis du ikke er tryk ved en tromle.
En god ide er at have både alm. stik og EU stik med, da det er forskelligt hvilke der bliver brugt hvor.
Når du skriver du nok først kommer om en måneds tid, ja så er det jo nok en anden snak om hvor man skal fiske. Der er der nok endnu mere gang i den kystnært end der er lige i øjeblikket.
Held og lykke med planlægningen af din Møn tur. Bare se at komme afsted. Der er jo dejligt dernede.

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047652 af
Super service du laver Claus.
Er der begyndt at komme laks ind der nede.
Ved der er mange der kommer ned til Møn i påsken.

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047651 af
Min adresse.. ja det glemte jeg lige at få med.

Magrethevej 12
4791 Borre

det er lidt svært at finde.. men her er en lille beskrivelse... kør op til det gamle røgeri og ind på deres p-plads foran den gamle butik, og forsæt ned mellem de sorte skurer og hækken (der holder en hvid varebil for enden) så står der er en fryser i min garage ved siden af min gamle rustne volvo, og der er allerede nogle flotte laks i den :)

til dem der fryser om natten, så har jeg 2 små elradiatorer som jeg ikke bruger, de udlånes gerne!

vi ses i påsken til forhåbentlig noget godt fiskevejr og nogle gode dage.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047645 af
Angående købmanden. I kan gå ind og spørge efter ham i butikken.

Kystnært fiskeri kan absolut også lade sig gøre. Søren Cille fik en god havørred sidste år forholdsvis tæt på klinten. 12kg mener jeg det var. Den var satme stor. Den kan findes under fangsterne herinde.

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047643 af
Tak for de mange og brugbare kommentarer. Det er rigtig fedt at så mange gider hjælpe os amatører :)

EU stik. Er det de blå eller ?

Claus Købmand, det er da et flot tilbud. Hvor finder man din privatadresse?

Jeg er i princippet ligeglad med hvad jeg fanger, bare det er større end de 1,5 kg ørrederne i Storebælt vejer :-) Det var derfor jeg ville satse den ene dag tættere ved land og se om der gik en ørred.

Men jeg vil da også forsøge at presse lidt tips ud af dem der måtte være der, når jeg ankommer. Jeg venter nok til sidst i april/starten af maj.

Igen mange tak for hjælpen.

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer