STOCKHOLM ...

Mere
14 år 5 måneder siden #1050058 af Anders Petersen
Besvaret af Anders Petersen på emne STOCKHOLM ...
Singö Lördag:
Enkelte hårde hunde/vovehalse/tåber var ude i mores.
Da jeg talt med en af dem kl 11:00 var de på vej hjem i ca tre til fem knobs fart lige syd for Understen var der ifölge dene var 15-17 sek/m i vindbygerne
Nogle fangster omtales ikke.
AP

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
14 år 5 måneder siden #1050043 af Anders Petersen
Singö fredag:
En kort dag pga väret. En svensker hade femdubbelt hug. Og team HTB fik 2 stk i et dubbelthug. Men dagens mand var uden tvivl Jens Betjent fra Brande. En gentelmand på 78 år. Han fik en super fisk på på ca en meter som vejde supergode 12,6 kg. Det var sjovt at se at han skinnede op som en lille skoledreng når han fortalte om den fantastiske batalje han hade med laksen.
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1050038 af Anders Petersen
Singö torsdag:
En rimlig dag. Dog vende helet for team Blue Marlin. De tabte tre rigtige gode fisk. Den förste efter ca 20 min. uden de så den. Den andra var helt fri af vandet flere gange bag om båden, inden den slog sig lös. Den tredie som tog på DR gik ind i en overfldeline og linen gik af kun 7-8 m bag om båden. Den förste vuderas till ca 12- 15 kg og de sidste to, til klart over 15 kg. Og eftersom der er tale om jyder kan man jo stole 100 % på oplysningerne
Der kom igen op pänne fisk over 15 kg.
Vi i team Johanna II fik en 5,5 kg.
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1049970 af Anders Petersen
Singö onsdag:
Årets bäste dag hidentils. Flere danske team fik tre fisk. Bl.a Team Blue Marlin. Der kom op fler + 16 kg. Totalt kom der op ca 40 laks på ca 25 både.
Desvärre udmärker sig flera danske team sig med dels meget dårlig radiodeciplin
og dels meget unödigt snak typ hvor er du og hvordan går det. Vi er nöd til at huske på at vi kun er gäster. Når dette påpeges på radion at svare citat "det er ederrövende kedligt at värre svensker" Gör det mig beklemt at värre dansker
Men som sakt fiskemäsigt en fin dag.
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1049959 af Anders Petersen
Singö tirsdag:
Når man planliger en trollingtur er det mange ting som skal falle i hak, som en del af jer kenner til. Der er derfor meget berolingende for nerverne når deltagerne fanger fisk. Når det til og med er PB for vedkommende er det super.
Det er derfor mig en meget stor gläde at önske min meget gode ven Bernhard christensen Smörum tillykke med sin 17 + laks som tilfäldig gast i team Salars båd. Der kom ikke op så mage fisk. Dog hade flere både dobbelthug Og en enkelt firedobbelt hug. Han fik dog kun den ene. Som vejede ca 10 kg
"Veronaper" fik også sin förste Singölaks. En +10
Alt i alt en god dag
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1049958 af Anders Petersen
Singö mandag:
En midel dag med en del gode fisk. Vi selv i Johanna II tog en på 12 kg.
AP

Tid til at oprette siden: 0.310 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer