STOCKHOLM ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #1049657 af
Besvaret af på emne STOCKHOLM ...
5.5 kg og 77 cm.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #1049656 af
der er ikke så meget at skrive om her fra. Amalie har fået en på 5.5 kg i forgårs
i går smed vi en på 7-8 kg lige bag båden,men der er langt mellem fiskene
der er få der finder melodien.
en svensk båd fik 3 laks op til 14 kg men der er super dejligt her.
og selvskabet kan man ikke klage over.
vi prøver at smide en par stemnings biller op senere eller en FISKEBILLED. :D

mvh os i grisslehamn.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #1049655 af
Lidt nyt fra Nynæshamn.
Vi kom herop sidst på eftermiddagen, lørdag.
Søndag tog alle ud ved 8 tiden. Endelig kl. 12, var der hug ....den gjorde nu ikke det store væsen af sig, vi troede faktisk, at den var sluppet af sted. Men den var der og vejede 5,5 kilo og var 77 cm. lang.
Vi havde jo set nogle af de store til indvejning ved Laxcuppen, ikke mange, men pæne fisk. Men vores var jo knap så stor, men vi håber stadig, for mandag var der ikke en eneste ag de danske både der fik fisk.!! I dag lover de over 10 m/s og vi smutter en tur med toget til Stockholm.

• Michael Kvistholm
  • Michael Kvistholm's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 5 måneder siden #1049651 af Michael Kvistholm
Besvaret af Michael Kvistholm på emne STOCKHOLM ...
Lidt mere fangstinfo fra Singö.
I morges havde vi knap nok sat stængerne før denne laks huggede. Den var fri af vandet et par gange og efter et par udløb var den klar til at blive nettet.

Laksen var en dejlig lille og buttet sag på 12 kg. Det gav lidt ro i båden og en god start på ugen.

Hilsen
Michael Kvistholm, Kvisten
Team Kvistholm
Bilag:

Mere
14 år 5 måneder siden #1049650 af Anders Petersen
Besvaret af Anders Petersen på emne STOCKHOLM ...
Hej alle!
Undskyld mit fravär. Hade lidt for meget at stå i sidste uge. Men nu er jeg på plads i Singö i de kommende to uger.

Singö:
I sidste uge var der ikke så mange ude, men der kom bl.a. op en 11+ i tirsdags. Fredag blev der fanget ca 5-6 stk. Lördag mellem 10 og 15. Bl.a tog F1-salmon en ny flot laks. Denne gang en 11+
Söndag ca det samme. Talte under söndagen på VHFen med en meget ophiset dansker. Hans sön på 11 år hade lige taget en laks som de uden vägt trode kunde veje 14-15 kg. I dag fram til 13:30 var der bare taget 4 st.
Dog virker det som om at der tages fisk längre sydöst på.
Evt af någen i Svenstrups selskab. Om disse har der ikke hörts på radion.
Mon ikke någen kan kaste lys over dette

Nynäshamn:
Der har kommet op enkelte ströfisk fram til i fredags hvor årets störste trollingkonkurance i Sverige inkl Svensk mesterskab i Trolling afholdes. I fölge mine repporter deltog der 63-64 både. De fik 9 stk fredag. 13 stk lördag og 11 stk söndag totalt 33 laks. Det er extremt dårligt. Vi hoper at det kun er pga den sene vinter. Dog hörte jeg en klog mand udtale for nogle uger siden at om "tåget" skulle hoppe over någen "station" for at inhänte tabt tid var Nynäs hans förste gät
Men alt dette er uviktigt nu, vor jeg har den store gläde at gratulere min gode ven Jens Grizzly Göth med besätning for sejern i Laxcup Nynäs 2010. Det har du ärligt fortjent Jens.

Åland:
Der har den sidst ugestid kommet rigtigt mange laks op på Åland. bl.a over 100 stk i torsdags. Den störste på 19+ kg

Dansker:
Der har nu väret forskelige dansk team på Singö eller Nynäshamn i snart 10 dage. Det er derfor kedligt at konstatere at ingen har haft "tid" at skrive et par linjer her på siden under ophåldet eller efter de har kommet hjem.
Når vi nu er ide på dene linje vil jeg opfordre alle danska team på Singö at i höger grad efterleve den tradition vi lokale har infört, nemlig at melde direkt når man får fisk på og at i detalje redegöre for fangstdetaljer når fisken er landet (dette går ikke på samme måde at praktisera i Nynäs p.g.a. afstande og geografiske forehold)
I det jeg önsker alle danske team i Nynäs & Singö knäk & bräk
AP

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 5 måneder siden #1049649 af
Stort tilykke til Per og Allan på Simomne, dejligt med nogle fiske friske biller eller er det omvendt :-)

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer