STOCKHOLM ...

Mere
14 år 4 måneder siden #1050474 af Anders Petersen
Besvaret af Anders Petersen på emne STOCKHOLM ...
Singö 2010:
Beklager at jeg ikke har lykkes hålde min målsätning at rappotere dagligt.
De siste dage har forsat som de forgående. Dog med den forskäld at vi har haft en del dåligt vär med bl.a. tåge!! Men der har kommet fisk op värd gang någen har väret ude. Dog er störelsen makant på vej ned. Når talene göres op har sesongen nok väret helt ok.
Tak for 2010
AP

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
14 år 5 måneder siden #1050305 af Anders Petersen
Singö lördag, söndag:
Vi har haft problem med tåge i fler dage. Så der er ikke fisket igenem.
Dog kommer der op fisk lige så snart forhåldene er i orden.
I dag söndag havde jeg ikke mere en lige sat grejet för tågen kom rulende.
Jeg havde fin hjälp af min AIS og rader. Eftersom tågen kun lå lige omkring revet fiskede jeg länger syd på en jeg plejde. Men kl 10:13 var der aligeväl en pän 6,2 kg till Johanna II
Da vi pga af arbetsdag i morgen tog tidligt ind, har jeg ikke dagens resultat
Dog kan jeg nävne at Team Rospiggerne fik en på 9 og imellem 17-19 kg i et dobbelthug. Mere om dette når vägten indlöbber
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1050303 af Anders Petersen
Singö fredag:
Som skrevt igår går fiskeriet godt uden at värre pralende.
Dagens store hit var uden tvivl at en af "Veronapers" kunder fik årest störste Singölaks på 18,2 kg. Per har fortalt mig at det samtidigt er Bådrecord. Så mon ikke han giver en lille en når vi ses. Et stort tillykke herfra.
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1050221 af Anders Petersen
Singö tirsdag, onsdag & torsdag
Fiskeriet bliver lige så langsomt bedre og bedre.
I dag havde Ricard Falk Gävle 5 dobbelt hug.
Rappotören tabte radiokontakt med ham da han havde fådet op nr 3 og stadig havde fisk i vandet.
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1050128 af Anders Petersen
Singö mandag:
Fiskeriet igang igen. Der kommer jävnligt fisk op. Men slät ikke i de mängder som vi er vant til. Det kan nog skylles flere forskelige oversager. Men den viktiske er dog al det kolde vand som kommer nord fra i sommetider flera knobs fart.
Antal både og fisk vides ikke precist. Men ifölge en af mine rappotöre kom der bl.a. op en + 16 kg (igen igen)

Nynäshamn:
Repportern derifra er dessväre meget sparsome. Dog har der for nogle dage siden tagets et par rigtigt päne laks med en 18.95 kg i top
AP

Mere
14 år 5 måneder siden #1050127 af Anders Petersen
Singö söndag:
Det var muligt at komme på vandet sidst på dagen. Fiskeriet var givetvis meget tilfäldigt efter sommerens värste bläsevär. Antaltet både og fisk känes ikke men dog har der bl.a. rappoterts en 15+
AP

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer