-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Min bådmo...
Min bådmo...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041411
af
Der er noget vrøvl efter min mening. Men en vandudskiller med filter. Det skal man have uanset hvad suppe man fylder på tanken.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041406
af
Hej Frits,
På min Ryds435 sidder en 40HK 2t Mercury fra 96. Jeg tanker benzin på OK tanken i Havdrup lige ved siden af dig, og har endnu ikke haft antydningen af problemer.
Kan huske at forpagteren af den DK tank jeg brugte før fortalte at deres benzin kom fra Statoil raffinaderiet ved Kalundborg.
-
Martin Rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 11
-
-
15 år 2 måneder siden #1041405
af Martin Rasmussen
Den har jeg sgu ikke hørt før. den tror jeg ikke på.. jeg har aldrig haft problemer med "billig" benzin...
Måske han får lidt procenter fra en af de dyre tankstationer for at sige sådan til alle sine kunder..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1177169
af
Min bådmotormekaniker mener der er stor forskel på om man køber benzin på Jet, OK eller andre lavprisanlæg eller om man køber Shell, Statoil eller andet. Han mener der er mere møj og vand i den billigere benzin - og at det gør at min karburator på min Johnson 40 HK møjer til. han anbefaler benzinudskillerfilter - og det har jeg nu købt-Men er der nogen som har konkret viden om benzin - altså kommer det hele ikke bare fra en stor hane og så fordeles til tankstationer - uanset mærke?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Min bådmo...
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder