Glasfiber ...

  • Jan
  • Jan's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104416 af Jan
Besvaret af Jan på emne Glasfiber ...
Jeg/vi har skam taget masser af billeder og en del af min ferie gik på at kontakte "rette vedkommede" og det startede med at kontakte Fibia for at få oplyst hvem de har til graveentreprisen.
Dette viste sig at være Altea.
Dem tog jeg så kontakt til, men projektlederen var ikke tilstede men jeg blev lovet opringning dagen efter...og det skete!
Projektlederen var faktisk meget sympatisk og forstående men sagde at det i bund og grund er et anliggende mellem vores/deres forsikringsselskaber...og vores var jo ikke forsikret så den stoppede så der.
Han oplyste desuden at de havde overholdt vejdirektoratets regler mht dybe i den fræsede asfalt. Dette var afmærket med 1stk orange plast søjle på betonfod placeret i vejkanten.
Efter ulykken var antallet (uden overdrivelse) 10-doblet og vejsporet afspærret.

Om kommunen ,Altea eller vejdirektoratet i sidste ende har skylden har jeg slet intet begreb om.
Jeg overvejede at kontakte en advokat og lade ham vurdere sandsynligheden for at vinde sagen ved dels billedegennemgang og dels nøje beskrivelse af hændelsen men odsene er vidst små har jeg ladet mig fortælle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 8 måneder siden #1104415 af Lars Kistrup
Besvaret af Lars Kistrup på emne Glasfiber ...
Tag billede af hullet i vejen og kontakt kommunen. Hvis hullet er dybt nok er de ansvarlige hvis de ikke har advaret om det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan
  • Jan's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104410 af Jan
Besvaret af Jan på emne Glasfiber ...
Ja og det er så netop det den desværre ikke er, så det bliver for egen regning :-(

"Lærepenge" men dog kun en 18fods kabinebåd fra 1986.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Lui Tang Jensen
  • Lui Tang Jensen's profilbillede
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1104408 af Lui Tang Jensen
Besvaret af Lui Tang Jensen på emne Glasfiber ...
Er din båd ikke kaskoforsikret, så dækker din forsikring da.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan
  • Jan's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
5 år 8 måneder siden #1188995 af Jan
Glasfiber ... blev oprettet af Jan
Glasfiber mand søges Sjælland.

Vi havde et "mindre" uheld 1uge inden vi startede ferie og smed vores båd ind mod et hus i Karrebæksminde (Enø).
Grundet et skarpkantet hul i vejen pga fibernedgravning blev vores aftagelige krog revet af og sendte traileren ind i nogle ret store sten og blev "lynbremset" så båden efterfølgende rev sig løs og fortsatte mod huset.

Den del af skaderne jeg godt vil have lavet er 1stk over vandlinien og en anden i bunden.
Begge er stort set gennemgående og ca 50cm lange.

Jeg sætter evt billeder ind senere af skaderne og evt af situationen :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.270 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer