Jeg har en...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1017758 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
ps glen<br />
<br />
En 450 er da ikke født som standard med en bundprop ?. Min var en 2001, men måske har de ændret det i 2003 modellen. Det kunne jo også være at sælger selv har observeret problemet med vand i skroget og så monteret en drænprop ?.<br />
Jeg mener de nyerere ørnvik 510 (stort set det samme som quicksilver) fik monteret en lænsepumpe i inderskroget fordi der havde været problmer med vand i skroget.<br />
<br />
mvh<br />
<br />
Brian/Quicksilver<br />
FTK,MSK,JSK,TFAGN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1017757 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
Hej Glen <br />
<br />
Nu er jeg ikke med. Den gang jeg havde min quicksilver 450 (ære været dens minde ;-), var der ikke lænsepumpe i. Hvor er den placeret ?. Jeg syntes det vil være fysisk umuligt at placere en lænsepumpe i inderskriget på en 450, da du ikke kan komme ind til hulrummene mellem yder og inderskrog.<br />
Hvis det var min båd der havde det problem med vand. Ville jeg nok vælge at save et hul inde i kabinen, der hvor man lige træder ned. Så vil man kunne se ind under dørken (den hvor du sidder og styrer og fisker fra). Så ville jeg købe an af de der hvide luger som er beregnet til både og montere i savhullet.<br />
<br />
mvh<br />
<br />
Brian/Quicksilver<br />
FTK,MSK,JSK,TFAGN

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1017755 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
hej <br />
er der nogen der ved om der ikke skal være forbindelse mellem yder og inderskrog og bund så hvis der er kondens vand osv skal skal det rende ned til hvor bundproppen sidder og hvor linsepumpen også kan pumpe det ud ??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1017753 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne Jeg har en...
Ring til sælgeren for at høre om han har haft tilsvarende oplevelser.<br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1017752 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
spændende læsning, jeg har for kort tid siden købt en quicksilver 450 cab fra 2003 som er ligesom ny, da jeg igår aftes flyttede lidt rundt på den på traileren kunne jeg høre at der skvulpede noget vand, lyder som om det ligger forholdsvis højt oppe i skroget, den virker ikke tung og planer fint osv, jeg har har prøvet at have bundproppet ude, men der kommer ingen vand ud (det var ikke på en rampe så jeg er i tvivl om der var nok hældning på til at det kan løbe ud) jeg har prøvet at starte linsepumpen men der kommer ingen vand ud ?? jeg vil våge den påstand at der ikke er hul nogensteder i skroget og den ligger på trailer, når man skvulper med vandet lyder det som om der er forholdsvi meget, jeg har ikke så meget forstand på opbygningen af skroget osv, hvordan kan det vand være kommet ind. håber nogen kan hjælpe vh glenn ludvigsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 3 måneder siden #1000689 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Jeg har en...
Hej Palle.<br>
Til revnen ville jeg også bruge epoxi filler. Da jeg ikke er sikker om glasfiberspartel suger vand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer