Det var no...

Mere
10 år 7 måneder siden #1081391 af Jørgen Nielsen
Besvaret af Jørgen Nielsen på emne Det var no...
Kan den forskel gøres mere tydeligt?

Jørgen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
10 år 7 måneder siden #1081384 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Det var no...
Det kan du se i linkfarven, selv om der ikke er stor forskel på farverne!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 7 måneder siden #1081375 af Jørgen Nielsen
Besvaret af Jørgen Nielsen på emne Det var no...
det ville være rat igen at kunne se hvad der var nye indlæg og svar, samt en indikation for at man havde læst omtalte indlæg.

Mvh Jørgen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
10 år 7 måneder siden #1081352 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Det var no...
Har læst lidt op på skriftstørrelsen, og det er rigtigt at det er samme størrelse som før der bliver brugt på hjemmesiden, men det er ikke samme font, har jeg så fundet ud af. Før brugte vi verdana og nu bruges der arial og det viser sig, at verdana i 12 px svarer til arial i 14 px så det er nu rettet.
Hvis i ikke kan se det, så tryk på ctrl+F5

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
10 år 7 måneder siden #1081351 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Det var no...
hej

skrivning i word kan jeg ikke rigtig gøre noget ved, for jeg har sat sc-ript-timeout til 83 minutter, og jeg kan da ikke gøre for, at brugerne er længere tid om at skrive deres indlæg::

ved selvfølgelig ikke om serveren også accepterer mine koder, men det burde den.

a-lternativt kan man skrive sit indlæg, og lige før man trykker send bruge ctrl+a og ctrl+c så har man markeret teksten og kopieret den, så ligger den i hukommelsen når der er trykket på send, og kan hurtig genskabes med ctrl+v.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Henrik Christensen
  • Henrik Christensen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 7 måneder siden #1081348 af Henrik Christensen
Besvaret af Henrik Christensen på emne Det var no...
Lars hastrup:
jeg ved ikke om dit svar skal læses positivt eller negativt ?
Du spørger om jeg vil tilbyde min assistance med at holde hjemmesiden kørende, det vil jeg da til hver en tid ... I et andet system, hvor de muligheder jeg har nævnt tidligere vil være til stede. Ikke i dette system .
Jeg kan oplyse dig at jeg har lavet hjemmesider til diverse fiskeklubber og en fodboldklub, så nej Lars det ligger mig ikke så fjernt.

Tilbage på sporet, jeg peger ikke fingre af webmaster Jørgen, han har gjort det godt i mange år, men det er jo ikke første gang det her med hjemmesiden er oppe og vende, hvor mange forskellige folk har givet deres bud på hvad der kunne ske.
Det er en stor klub og en hjemmeside, som er rigtig godt besøgt , hvorfor så ikke udnytte de muligheder der er ? Er det forkert at ønske sig ?
Klubblad er væk og det må da helt sikkert frigive noget mønt, til at optimere hjemmesiden og gøre den mere brugervenlig...
Der vil altid være folk der syntes at det her er fint nok og at det er fint nok det vi har haft...Men derfor behøver nytænkning jo ikke være udelukket...
Man kunne måske komme med et eksempel:
Hvad nu HVIS man skiftede til et andet system som var mere up to date, fik den store database flyttet over til det nye system, og fik lavet et helt nyt design til hjemmesiden, JA det vil koste nogle penge , men det ville stadig være Jørgen der kunne stå for siden, for prinsen kunne nemt være incl uddannelse til webmaster...
Jørgen jeg ved at du læser med - Det her er ikke kritik af dig ! håber du er klar over det...

En lille ting der absolut ikke er nødvendigt for en side som kører i år 2013, er at skrive ting i Word og så kopiere det over...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer