Det var no...

Mere
10 år 8 måneder siden #1081343 af Lars
Besvaret af Lars på emne Det var no...
Det kan jo være, at Henrik vil tilbyde sin assistance med at holde hjemmesiden kørende???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #1081340 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Det var no...
Henrik, tonen i indlæggene er bare for ringe. Der tages ingen hensyn til at arbejdet er frivilligt. Der er måske lånt ekspertise fra en såkaldt "ekspert" og ja der er plads til forbedring, men de sure opstød kunne jeg godt undvære. Synes folk skulle læse deres egne indlæg før de sender dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #1081339 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Det var no...
Skønt med en forandring. Er dejligt at se på med Ipad, når man sidder hvor ingen andre kommer. :D Man skal vænne sig til alt nyt, så jeg syntes at det er en god side, der kan altid komme lidt rettelser hen ad vejen, men ellers ros til webmaster. ::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Henrik Christensen
  • Henrik Christensen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 8 måneder siden #1081338 af Henrik Christensen
Besvaret af Henrik Christensen på emne Det var no...
Nogen kalder os gnavne gamle mænd... Jeg er ikke gammel og heller ikke gnaven.
Ja hvis det er et krav at man skal være gammel for at bruge siden, så undskylder jeg at jeg ikke opfylder kriterierne for brug af siden .
Men kom nu.... Ja siden har trængt til en opdatering i MANGE år , men hvis det er en professionel designer som har lavet den, så virker det som om at han er købt for billigt - Har lavet et svar i en anden tråd.
Claus det kan godt være at du syntes vi er gnavne og tonen skal også holdes et et ordentlig leje...
Men husk nu at det er folk i alle aldre , som ser på siden FLERE GANGE OM DAGEN .. Også på mobilen ! og når man så ved at det kan gøres bedre, så er det da ønskeligt , at man udnytter de muligheder som et hjemmeside system giver i dag , GRATIS ..... incl bedre grafisk fremvisning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #1081334 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Det var no...
Gnavne gamle mænd.. -: Hjemmesiden har trængt til at blive støvet af i lang tid. endelig sker der noget og så er det sure opstød i alle tråde. det er godt nok en utaknemlig opgave at være webmaster i denne klub. Godt det ikk er mig. Sikke en omgang gnavne gamle mænd. Konstruktiv kritik og god tone kan vel ikke være så svært . Husk det er frivilligt arbejde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
10 år 8 måneder siden #1081333 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Det var no...
Magter det ikke mere...!

Uoverskueligt at læse et indlæg.
Det er Svært at skille det fra hinanden.

Desuden savner jeg også klub bladet.

Øv hvad blir det næste...?

Men det er bare min mening

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer