Er der nog...

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 4 måneder siden #1105714 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Er der nog...
Samme svar som du fik på Mailen.. Jeg håber det kan bruges.. &#128077&#128077

"Man kan godt klare sig med modstande, men blinklyset i instrumentbordet vil blinke dobbelt så hurtigt, men lyset vil dog blinke rigtigt uden på.

Den rigtige løsning er at skifte trailermodulet, men den koster vist lidt.. &#128512"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #1105713 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Er der nog...
@ Martin.. modulet på Vag gruppen ..???.. skal man skifte en styreboks eller... har en passat fra 2011 og har købt modstande men ikke monteret men det er måske styreboks jeg skal skifte ``eller´´

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carsten Bo Christensen
  • Carsten Bo Christensen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
5 år 4 måneder siden #1105712 af Carsten Bo Christensen
Besvaret af Carsten Bo Christensen på emne Er der nog...
Jeg siger mange tak for en masse gode inputs og ideer! Jeg er inspireret og klar til at tage fat :-) ....første step bliver at købe den nye trailer !God jul til jer alle!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #1105711 af Michael Jensen
Besvaret af Michael Jensen på emne Er der nog...
Biltemas krympeflex med lim er super godt. Det bliver 3x mindre men man skal bare ikke bruge noget der er tykkere end det lige akkurat kan gå ud over ledningerne. Man skal bare ikke bruge lighter og den slags til at krympe med så bliver de skøre. En varmepistol er perfekt og så skal man bare sikre sig limen kommer ud for enden. Man kan krympe et stykke mere uden på længere end det andet hvis man tvivler men det andet er fuldt ud tilstrækkeligt. Jeg har loddet ledningerne ordentligt først.. Med ordentligt mener jeg ikke bare en klump tin der holder det sammen. Jeg lavede en hel lygtebom inde på stuegulvet på et tæppe inc fastmonteret stik på bommen så der kunne sættes et spiralkabel imellem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
5 år 4 måneder siden #1105710 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Er der nog...
Hej Ian

På nogle biler kan du nøjes med at sætte en modstand på (som du selv er inde på)
På andre biler (VAG-gruppen f.eks) skal man skifte modulet til LED-trailerlys for at det virker rigtigt.

Hilsen Martin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #1105707 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Er der nog...
LED trailer lys, kommer i modstande imellem til blinklys stop og baglys ..eller hvordan løser i at det bare står og blinker på nogle biler
prøvede nogle færdige sæt fra harald nyborg men det dur ikke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.222 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer