Hvordan tr...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 3 uger siden #1104126 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hvordan tr...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 3 uger siden #1104125 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hvordan tr...
hej benny ja.. bilen er gammel så jeg er ikke bange for at bore et par huller i bunden.. mht gummipropper jo så er der ud til baglygterne men det er vidst også det og kan ikke undgå at skulle bore huller i karrossen.. den type gennemføring du linker til ville være fin hvis man kunne få den i den str hvilkeet jeg desværre ikke tror man kan. men tror jeg ender med at bruge nogle karrosseri propper af en art og så tætne med sort rudelim eller tec7 hvis man kan få det i sort. a-lternativt bare give det et pust sort maling .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 3 uger siden #1104103 af Benny Larsen
Besvaret af Benny Larsen på emne Hvordan tr...
er der slet ingen originale gummipropper i den bil.. hvor er ledning til trækket trukket ud. ?

men en 22 år gammel bil havde jeg bare boret et par huller i og så gummigennemføringer.. eller disse limet op i bunden www.efi-esbjerg.dk/9620395/kabel-gennemforing hvis de fås i den størrelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 4 uger siden #1104097 af kARSTEN Fuder
Besvaret af kARSTEN Fuder på emne Hvordan tr...
jeg åbner altid bagklappen eller bagsmækken, alt efter hvad du kalder det og har ca 70 cm kabel med stik liggende der som jeg så bare samler med det fra mit spil, så har jeg altid strøm og ikke noget løst batteri på traileren eller bag i bilen, men det er jo nok smag hvad folk gerne vil have.

MVH Karsten
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 4 uger siden #1104095 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hvordan tr...
Karsten havde også tænkt lidt af den løsninge.

Mht at trække det ind i bilen er det ikke det store problem. Det er når kablerne skal ud igen )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 1 måned siden #1104086 af kARSTEN Fuder
Besvaret af kARSTEN Fuder på emne Hvordan tr...
jeg har altid haft mit elspil på traileren tilsluttet batteriet i bilen, når jeg bagger ned af rampen har jeg gjort alt klar og sider i bilen med foden på bremsen mens båden triller af traileren, når den er i vandet men stadig holdes af wiren stiger jeg ud, samme procedure når jeg tager op, jeg har nu bil med automatgear og sætter den aldrig i park men jeg køre op og ned med båden for at få den til at holde i gear/låse gear.
har et truck stik i bilen som jeg lige trækker ledningen ind til
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer