Hej jeg ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035536 af
Besvaret af på emne Hej jeg ...
Hej Rene. Jeg har også fisket med Richard fra Soutboundfishing. Det kostede ca. kr. 5.000,00 for at hans båd en hel dag for mig selv. Jeg tror det er fordel at chartre ham mere end een dag.

www.southboundsportfishing.com/. Du kan tjekke hans fangstrapportering fra den 5.7.2008. :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1035534 af
Besvaret af på emne Hej jeg ...
Her:http://www.southboundsportfishing.com/ Han er dygtig og venlig. Vi var dernede i påsken sidste år. Vi fangede bla. sailfisk, bonito, barracuda, silkehaj og dolphin. Vi skal derover i påsken igen. Rigtig god tur. Hilsen "Minnie"

• Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1175991 af
Hej jeg ... blev oprettet af
Hej
jeg har fået en fødselsdags gave af min kone en tur til key west 14 dage og skal afsted på fredag,er der nogle der kender nogle gode både (skipper) derover må i meget gerne skrive lidt om det til mig da jeg er nød til af fiske lidt når man får muligheden for det

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer