hej er der...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034802 af
Besvaret af på emne hej er der...
hej alle mange tak for svar jeg har købt den så nu må jeg se om den kan hjælpe
mig med at finde vej rundt på havet venlig hilsen lars

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034766 af
hej jeg bruger det på søerne .
jeg prøver lige at grave frem hvad jeg har til det !

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034739 af
Køb du bare den Global map 2000 har selv haft sådan en tidligere i mange år, var utrolig glad for den og rimelig nøjagtig, kort kan stadig købes. også kort der dækker bornholm og sverige.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034732 af
Hej Lars

Prisen er nok ikke helt ved siden af hvis den ellers fungerer. Og hvis den kan opfylde dit behov med at komme fra A-B, så er den globalmap 2000 nok ikke et dårligt bud på en kort plotter i 1200 kr`s klassen. Og så endda med kort over kattegat :-, men forvent nu ikke du kan finde flere kort til den.
Personligt ville jeg nok at købe en som var en tand yngre og dermed dyrer :-(, men det er jo fuldstændigt irrelevant hvad jeg vil. he he.
Jeg har selv i sin tid haft en global map 3000 mt. Og den var jeg super tilfreds med. Idag ville den faktisk stadig have kunnet opfyldt mit behov. Men den blev jo nok skiftet ud dengang pga. kedsomhed :-)

mvh

Brian

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034731 af
hej og tak for svarene den koste 1200 kr og der er kort over kattegat jeg fisker
en del ved grenå og glatved men vil også prøve ved vestehavet så jeg må se om jeg kan finde et kort der til men nok også bruge den til at finde way point
med mvh lars

Mere
15 år 9 måneder siden #1034730 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne hej er der...
Hej Lars
Du kan gå ind på www.lowrance.com/en/downloads/manuals og vælge Globalmap 2000 og klike på den, og Du får manualen på 92 sider, den er på engelsk. Men som De andre skriver, er det en ældre sag !!!
Med venlig hilsen
Peter

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer