hej er der...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034724 af
Besvaret af på emne hej er der...
Hej Lars

som Steen så rigtigt skriver, så trykker alderen :-).

Men hvis du kan komme med lidt mere info om dit behov og evt, hvad du kan købe den globalmap 2000 til og ikke mindst om, der de nødvendige data søkort til, da jeg ikke er sikker på man kan købe nye kort til den idag.

mvh

Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1034721 af
Besvaret af på emne hej er der...
Hej Lars. Jeg kender ikke 2000 modellen men har selv haft en lowrance globalmap 3000mt, som entlig er en fin gps, men alderen trykker selfølgelig lidt på disse modeller.giv ikke mere end 2500/3000 kr for modellen med et xl kort til ,men hvis priserne er højre så brug lidt flere penge og køb eventuelt en farve gps da du helt sikkeret vil blive mere glad for dette. Har talt med flere forhandlere ,og deres mening er (det var godt engang)som de siger,altså ihvertfald 3000 modellen som jeg selv har lagt inde med.Modellen virker selfølgelig men udviklingen og opløsningen er jo blevet noget bedre på de nye modeller.

Held og lykke med det.

Hilsen Steen
Team Nemo

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 9 måneder siden #1175862 af
hej er der... blev oprettet af
hej er der nogen der ved lidt om en lowrance global 2ooo gps
er det noget man kan bruge jeg er lidt ny i det her og kan godt
se at der er noget der er dyre men det her passer lige til min
pung på forhånd mange tak mvh lars m

Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer