-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Er der nog...
-
Per Bundgaard Larsen
-
Emne forfatter
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 10 måneder siden #1034421
af Per Bundgaard Larsen
Hej Alle og specielt Helge
Tak for input -- Jeg så dig aldrig selvom jeg syntes jeg lå i nævnte områder hele dagen --- måske du var den lille hvide priulk nord øst for mig -- Tillykke -- mine Torsk i den sydøstlige del af Banann (er måske Kondomet ?) -- havde også kun hundestejler i maven så de små stiukkere står nok bare dybt nu !
Næste gang vi mødes derende må jeg jo tage handsken op -- lige nu lidt ked af jeg tog tidligere hjem for at passe mine spejderunger!
Knæk og bræk
per Pillerejen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034403
af
Her er lidt positioner hvor jeg har fanget
54.56.101 12.39.710
54.56.753 12.39.600
54.55.288 12.34.237
54.57.018 12.36.633
-
-
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034386
af
Selvom jeg er ny, har jeg talt en del med meget erfarne trollingfiskere for at få et godt afsæt på møn. De var alle enige om at der skal fiskes på kanterne af bananen og kondomet.
Selvfølgelig kan der være fisk andre steder, men chancen er almideligvis størst på de to pladser. Er vel også grunden til at de nævnes så ofte og fiskes så grundigt
Hvad der så hedder hvad er jeg egentlig kold overfor, bare jeg fanger fisk dernede...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034375
af
For lige at bidrage til den totale forvirring bliver den "bananformede" rende SV fra Klintholm af de lokale fiskere herfra kaldt "Bjelkes dyb" -)
-
-
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034372
af
Igen mange tak for hjælpen. Jeg køber selvfølgelig Claus kort. Det er meget rart at have et udgangspunkt, når man skal dernede for første gang. Men nu skal båden lige males og så kommer der familieforøgelse hvert øjeblik så må se om det bliver i år )
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder