Er der nog...

• Per Bundgaard Larsen
  • Per Bundgaard Larsen's profilbillede Emne forfatter
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1034421 af Per Bundgaard Larsen
Besvaret af Per Bundgaard Larsen på emne Er der nog...
Hej Alle og specielt Helge

Tak for input -- Jeg så dig aldrig selvom jeg syntes jeg lå i nævnte områder hele dagen --- måske du var den lille hvide priulk nord øst for mig -- Tillykke -- mine Torsk i den sydøstlige del af Banann (er måske Kondomet ?) -- havde også kun hundestejler i maven så de små stiukkere står nok bare dybt nu !

Næste gang vi mødes derende må jeg jo tage handsken op -- lige nu lidt ked af jeg tog tidligere hjem for at passe mine spejderunger!

Knæk og bræk
per Pillerejen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034403 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Her er lidt positioner hvor jeg har fanget

54.56.101 12.39.710

54.56.753 12.39.600

54.55.288 12.34.237

54.57.018 12.36.633

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034386 af
Selvom jeg er ny, har jeg talt en del med meget erfarne trollingfiskere for at få et godt afsæt på møn. De var alle enige om at der skal fiskes på kanterne af bananen og kondomet.
Selvfølgelig kan der være fisk andre steder, men chancen er almideligvis størst på de to pladser. Er vel også grunden til at de nævnes så ofte og fiskes så grundigt :)
Hvad der så hedder hvad er jeg egentlig kold overfor, bare jeg fanger fisk dernede...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034376 af
Fejl---SØ af Klintholm selvfølgelig

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034375 af
For lige at bidrage til den totale forvirring bliver den "bananformede" rende SV fra Klintholm af de lokale fiskere herfra kaldt "Bjelkes dyb" -)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034372 af
Igen mange tak for hjælpen. Jeg køber selvfølgelig Claus kort. Det er meget rart at have et udgangspunkt, når man skal dernede for første gang. Men nu skal båden lige males og så kommer der familieforøgelse hvert øjeblik så må se om det bliver i år )

Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer