-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Rampen i K...
Rampen i K...
-
john rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 10 måneder siden #1033531
af john rasmussen
Hej.
Jeg har også fået lyst til at deltage i debatten omkring dette spørgsmål
Jeg er også sur når jeg står og køber nøglen til flæbestedet!!
Men jeg tænker på (trøster mig med) at vi får da lidt mere end flæbestedet
til disp. der er f.eks. lokummer, hvis vi er så heldige at de er åbne,(og
rengjorte,) det er trods alt sket.- jeg har selv set det, Cafeteria, måske
en lille smule opsyn med bil og trailer.
Der er trods alt lidt mere end bare båden i. og båden op, selv om jeg også er
pissesur. Næh vi skal blive større i småbådsklubberne, så klarer vi os selv.
Jeg ved godt den vej er lang.
Mvh. John.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033527
af
Det er jo havnen ejere, der suverent bestemmer.I de kunonale havne er det kommunen der fsstsætter prisen, så vejen frem er, at SSK skal til at gøre sig gældende hos de kommunale havne først og derefter hos dansk sejlunion, da det er sejlklubberne der mangegange administrerer havnen.
det er et problem at når man som jeg også er medlem i en sejlklub og derfor medlem af dansk sejlunion også er forment adgang til flere havne, der skilter med at de ikke har rampe, men har det aligevel.det vil svare til at andre havne forbyder sejlere fra disse havne,at anløbe deres havn.
Der skal jo være slæbested i de kommunale havne, dette er et lovkrav. således at det altid er tilradighed for falk.
vh
Torben Michaelsen
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
15 år 10 måneder siden #1033511
af Dennis Kistrup
Kan kun tilmelde mig det der bliver beskrevet.. men det ligger sådan at satser og priser bliver fastsat på havnens generalforsamling eller det vil sige der bliver stemt om det. ligesom der gør til vores egen..
) og da det er dem der har en fast havneplads der kommer til disse general forsamlinger kan vi ikke stille så meget op da vi jo kun køber os adgang til deres rampe...Jeg oplevede hvordan det gik til i brøndby hvor jeg har en fast havneplads. havnen havde lagt op til en lille stigning 6,5 % men der kom et foreslag op fra en gruppe i havnen (pladsejere) som der blev stemt om , og deres foreslag vandt afstemningen... nok fordi at deres foreslag lagde udgifterne over på udefra kommende brugere . dvs gæste sejlere om rampe folket. surt men sådan er det jo desværre. kort sagt de gider os ikke men godt have vores penge
(
Mindre
Mere
-
-
-
-
15 år 10 måneder siden #1033503
af Jan Jebjerg
De stigende rampepriser over de sidste 10 år rejser spørgsmålet, om ikke småbådsklubberne samlet og tydeligt bør tilkendegive trailerfolkets holdning til havneejere og kommunalpolitikere omkring de stigende priser og stadigt dårligere service. Alt andet lige må vi da repræsentere en mærkbar indtægt for havnene, med deraf mulighed for at blive hørt.
-
Henning Schmidt
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
15 år 10 måneder siden #1033501
af Henning Schmidt
Godt nythår til alle.
Jeg ved godt det er en ringe trøst, men i Kolding har vi fået kærligheden at føle sidste år blev årskortet sat op til 1600kr 100% stigning, rent tyveri,
40kr for at hæve bommen en gang. Ideen med småbådsklubberne lavede deres "egne" ramper er rigtig god men desværre nok umulig at udføre, der skal gives tilladelse fra skov og natur-styrelsen til anlæg og adgangs-forhold og ................... så hvem der kan få det igennem er en rigtig kriger.
Flying Fish
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033492
af
Tårs og Onsevig 400 kr. Ikke Skovshovedkvalitet, men MEGET bedre end f.eks Helsingør. Desværre også dårligere fiskevand
Det virker desværre som om man nogen steder ikke er synderligt interesseret i at have "trailerfolket" som kunder.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Rampen i K...
Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder