Rampen i K...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033482 af
Besvaret af på emne Rampen i K...
Det er nok fremtiden. I Frederikshavn skal vi betale 700 kr. Jeg aflevere nøglen og vil købe poletter til bommen. De koster 50 kr. I vinter halvåret står bommen åben og i ferie perioden bruger jeg sjældent rampen. Orker ikke slagsmålet med feriefolket om rampen. Køkulturen er afgået ved døden i sommervarmen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033481 af
Det er til at brække sig over. Der er jo ingen sammenhæng mellem udgifter til rampen og så det bebøb de opkræver. 500 kr syntes jeg er ok men højere end det er jo snart tyveri. Rampen er jo ikke lavet af guld og vedligeholdelses-udgifterne kommer jo ikke i nærheden af det beløb de opkræver fra så mange både der søsætter derfra. Vi skulle kunne lave vores egen rampe i klubregi så alle ville boykotte den nuværende rampe i bare protest. Så kunne det være de kunne se at de er blevet FOR grådige....... bare min mening.

• Jørgen Peterson
  • Jørgen Peterson's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1033476 af Jørgen Peterson
Besvaret af Jørgen Peterson på emne Rampen i K...
Jeg har "hørt" at der i forbindelse med prisstigningen, så pr. 01.04.09 gøres plads til parkering på det lukkede område, således at bil og trailer så står låst inde. Der er så heller ikke så langt at gå fra og til rampen.

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033474 af
Hej
Korsør gjorde den samme øvelse for et par år siden 500 til 700 kr. Det har bevirket at jeg ikke har købt årskort i to år. Det positive i det er så, at man "er mere fri" til at bruge andre ramper, for andet/nyt fiskevand.
Alt i alt tror jeg det har kostet nogenlunde det samme som et årskort, men spredt over flere forskellige havne.

Godt nytår

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033470 af
Vi dropper Brøndby Rampen , Vi syntes at forhold og parkering er ret dårlige , Så vil de også sætte prisen op .

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1033457 af
Ja Brøndby stiger til 850.- for et årskort, ret dyrt for et slæbested hvor parkeringsforholdene ikke er handicapvenlige, så jeg kan desværre ikke bruge den.

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer