-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Torsketur ...
Torsketur ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033446
af
Tak for tilbuddet, det kan vi nok finde ud af.
Kan pirken gentage de fantastiske fangster fra Jeres ture vil jeg være svært imponeret.
Og er det tilfældet skal jeg gerne videregive oplevelserne her.
Jeg har jo i almindelighed en tro på at manden for enden af linen betyder 8-10 gange mere end pirken, men jeg er da parat til at blive overrasket.
Og måske kan jeg tage et par gode billeder også
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033445
af
Hej Nikolaj
Det er helt ok.
Desværre er vi sjældent i Øresund, da fiskeriet kan være meget svingende der.
Men da jeg ser, du fisker meget i sundet og har en bred erfaring med fiskeri efter torsk der, vil jeg gerne tilbyde dig, at du kan få muligheden afprøve Speedy pirken der.
Har du lyst til det, vil jeg gerne sende dig nogle stykker u/b, så du ved selvsyn kan se, om de nu kan bruges til noget
smiler
Desværre er lageret revet væk pt., så det kan først være start det nye år.
Er det noget der er brugbart for dig, så send mig en mail : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , så aftaler vi nærmere.
Mvh. Palle
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033442
af
for sat.. Per, nu har Johnny F. lige lokket mig til at ligge båd til d. 1 jan. for de fanger SÅ mange torsk i Lillebælt . GRIN
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033440
af
Hej Palle og Kim
Jeg under Jer bestemt alle de torsk I kan fange, ingen brødnid herfra.
Stilte blot et simpelt nysgerrigt spørgsmål, åbner endda for at jeg kan tage fejl...
Fiskeri er for mig ingen konkurrence med andre, men en fornøjelse og udfordring for mig selv.
Håber dog en dag at se Jer bruge pirken på øresund også, måske vi andre kan lære noget D
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033432
af
Hej Alle.
Om det er en død torsk eller levende er jeg sådan set ligeglad med.
Om det er fup og fidus,er jeg sådan set også ligeglad med.
Vi var 17 mand afsted på lillebælt i dag efter nytårstorsken med det gode skib Neptun.Første stop gav en torsk på hele 3.6kg.( stor torsk i lillebælt)
Det bedste (værste af det hele)var at det var den ENESTE TORSK TIL 17 MAND.
Sur røv siger jeg bare.
Godt Nytår til jer alle og knæk og bræk i det nye år.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033424
af
Det er godt du ikke har bevæget dig ned på visse andres niveau, men har beskrevet en fiskeoplevelse vi to har haft, som åbenbart ikke kan tåles af førnævnte.
Men disse personer, kan jo tage skeen i en anden hånd og tage ud og benytte deres eget grej, og se hvad de kan gøre i Storebælt, det lyder ikke som om de kan gøre så meget for at mindske torskebestanden i Storebælt. Så tag dog udfordringen op som en mand og vis os andre at man kan fange bedre end vi har, istedet for at komme med grundløse beskyldninger om dit og dat. Jeg siger ikke vi er bedre end andre, men vi har nu ihvertfald bevist at der "er" torsk i Storebælt og endda overraskende pæne størrelser:)!
Knæk & bræk
fra
Kim (deltager på selvsamme tur)
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Torsketur ...