-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Torsketur ...
Torsketur ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033417
af
Kære venner !!
Nu syntes jeg, at det nu kan være nok med jeres snak om salgsgas.
At Team Svinet, har lagt op til en debat omkring et godt fiskeri, lugter meget af brødnid, måske har det noget med deres navn at gøre, jeg ved ikke.
Dette har ikke noget med salg at gøre, det er absolut ikke nødvendig at gøre det med dette formål.
Desværre kan jeg ikke gøre for, at jeg har beskrevet den tur vi har haft på den sandfærdige måde, kan man ikke lide det, kan jeg kun beklage.
Jeg har dog set, at man efterlyser dokumentation for fangst i bæltet, det mener jeg, at jeg har gjort til fulde her.
Jeg håber dog, at der snart kan blive tid til endnu en tur, så jeg kan bekræfte endnu engang, at der er torsk at fange, endda masser af dem.
Med dette håber jeg, at al den snak om salgsgas må gå af fløjten.
Mvh. Palle
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033411
af
hmmm tja hvad skal man sige ? lidt salgs gas moske den er ikke købt her i hvertfald
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033407
af
Citat fra Pallex: " torskene stod ikke i kø for at komme op ". Alligevel fanges der 70 - 80 kg på 2.5 time. Med en snitstørrelse på ca. 5.5 kg er det godt 5 fisk i timen (1 pr. 12 minut) vel og mærke over 4 kg. Giv mig det waypoint, PLEASE. Der vil jeg dælme prøve at fiske også. Skal nok købe nogle pirke, hvis de gør så stor forskel.
Og jeg er også ligeglad med om de er døde på vej op. 0
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033397
af
Det er så længe siden at jeg har hevet en torsk op i storebælt, at jeg ikke engang kan huske hvordan et levende eksemplar ser ud
Så om det er en død torsk eller ej på billedet kan jeg ikke sige. Nå men jeg må bare ud og prøve igen og igen.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033391
af
Om torsken er død eller det er salgs gas, tør jeg slet ikke ytre mig om -)
Men der er nogen der er bedre til at fiske end andre, og Palle, du er bestemt bedre end jeg, for med de mængder af torsk du fanger i Storebælt er ganske flot. Selv erhvervs fiskerne brokker sig over manglen på torsk i Storebælt, og de ved ellers lidt om fiskeri.
Fortsat held og lykke med de flotte fangster.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033387
af
) Kunne godt gå hen og blive en sjov tråd den her. Døde fisk og super pirke..
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Torsketur ...
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder