Hej Alle. ...

• Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 2 måneder siden #1030727 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Hej Alle. ...
Vi er om muligt interesseret...

Mvh Martin
Team SR Fishing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ulrik Roed
  • Ulrik Roed's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
16 år 2 måneder siden #1030724 af Ulrik Roed
Besvaret af Ulrik Roed på emne Hej Alle. ...
Hej alle sammen!

Jeg siger tak for svarene.

Er der stemning for at vi laver er klub tur til Simrishamn om en måneds tid? Det kunne være rart, hvis vi vidste om det har nogen interesse!

Team Faith

Mere
16 år 2 måneder siden #1030673 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hej Alle. ...
Martin og Linda - I siger bare til, når I står for en ''klubtur'' derover - så kommer vi drønende og gør vores bedste for at tømme vandet omkring Simris for alle laks over målet -))

Og måske også til en stor svinsk grillbøf med sovs og lækker rødvin til !?

Knæk og bræk Steen

PS. Personligt holder jeg også meget af Thai-mad -))

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030671 af
Besvaret af på emne Hej Alle. ...
Av.. Jeg kan se jeg kommer til at lyde som en gammel sur kælling i mine indlæg.. Det er IKKE min mening.. Vi havde en super tur vi sent vil glemme..

Jeg lufter bare mine tanker som måske kan forbedre en ellers helt igennem rigtig dejlig og hyggelig weekend..!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030670 af
Jamen det er jo et helt fair svar både jan og claus giver hvorfor landskampen ligger hvor den ligger.. Vi deltager da gerne i et reklamefremstød over at laksefiskeriet nu starter for alvor.. -)

Men samtidig talte Ulrik og jeg om at vi godt kunne tænke os at lave en "klubtur" om et md.. For der var klart rigtig hyggeligt til LK men vi manglede nogle fisk.. Så hvorfor ikke gentage det på lige fod.. Når det bliver nemmere at fange fisk.. Ulrik og jeg er gerne tovholdere til turen..!

Ang. maden.. Så har jeg stor respekt for dem der lavede det, super stykke arb. de gjorde..!

Men at sige det er det folk vil have er nok en sandhed med en del meninger.. Tror jeg talte med 10 andre om at maden ikke var det man kunne tænke sig..!
Men som du rigtigt siger så er det jo helt frivilligt, synd menuen ikke var meldt ud på forhånd, det ved vi nu.. Men mon ikke der kommer flere nye til næste år. Så er det vel fair at melde det ud, samt at fortælle om alternativer .?

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030658 af
Hej Ulrik og Martin, jeg vil lige prøve at komme med et svar / kommentar til jeres indlæg.

Traditionelt set, ligger landskampen altid den første weekend i september. Dette skyldes flere ting men her kan nævnes:
De nationale DMér er overstået og kalenderen er fri igen, efter mange hjemlige arrangementer.
Laksefiskeriet starter for alvor nu, og bliver bedre og bedre...
Efterårsstormene er endnu ikke sat ind, og chancen for godt vejr er god.
Det er tid til at få flyttet båden til sin vinterhavn - Simrishamn :o)

Til Martin:
Jeg er ked af at du ikke er til Thai buffé. Det er efterhånden en god tradition at vi har Team Hjulben over og lave Thai mad til landskampen. Det var en succes lige fra første gang, og nærmest et "krav" fra de deltagende at vi laver denne menu. MEN det er jo frivilligt om man vil spise med. Som du selv skriver, så er der jo andre muligheder i byen.

Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer