Hej Alle. ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030627 af
Besvaret af på emne Hej Alle. ...
Hej me djer her er info fra Jan i simris .
Landskampen startade en gång för att visa att det fanns lax här ute även under höst och vinter. Tidigare kända vatten fiskades ju bara under några veckor på våren därefter var det slut.

Att det sedan blev just första helgen i september var väl närmast för att vädret är lite stabilare och varmare, även fredningsgränsen spelar in, efter den 15/9 skall vi ju ut 4 sjömil för att fiska lax och öring.

Vädret i okt-nov är ofta för ostadigt för att då arrangera en tävling har.

Jag hoppas att detta är svar nog på din fråga.

Mvh

Jan

Team Simris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030613 af
Hej Ulrik.. Vi har haft helt samme tanke... Godt nok var vi heldige.. Men vi der tager derover bruger jo en del tid og penge på det.. Og så er det vel ikke optimalt at lægge det i et af de md. hvor det ikke altid er lige nemt..?

Og mens vi er ved det med spørgsmålene.. så undre jeg mig lidt over maden lørdag aften.. ja den smagte da oki.. men hvis vi havde været på vandet i 11 timer som planlagt så var jeg godt nok blevet skuffet, og ikke rigtig mæt.!

Jeg syntes godt man kunne lave noget "ordenligt" mad med noget kød og sovs osv. Der var flere der talte om det, men ingen sage højt.. Jeg får sikkert huk som ny over at bringe det på banen. Men jeg syntes ikke det på nogle måde er optimalt med "anderledes" mad når man tænker på deltagerene, det er jo ikke kvinder på 25 år, der er trendy der er hovedparten af deltagerne, det er mænd der er vandt til gammeldags og solidt mad..

Vi skal klart med næste år.. men for samme Pris kan vi få en god mør rød bøf med tilbehør oppe i gågaden.. Eller grille mørbrad selv..

Og nej det er ikke kretik at de to kokke, de gjorde hvad de kunne for at vi skulle have det godt.. Det er valget af mad jeg taler om

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030612 af
Hej ulrik.
jeg forstår ikke din bekymring med hensyn til vandtemp. det er vel rart med lidt høje temp, når man nu gerne vil bade lidt i havnen.*GG* (undskyld jeg kunne ikke lade være)

• Ulrik Roed
  • Ulrik Roed's profilbillede Emne forfatter
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
16 år 2 måneder siden #1175107 af Ulrik Roed
Hej Alle. ... blev oprettet af Ulrik Roed
Hej Alle.

Jeg har lige været til Landskamp, som var en fantastisk tur som klubben står bag og havnefogden Jan selvfølgelig.

Jeg har dog et spørgsmål som lyder på hvorfor ligger landskampen som den gør den første weekend i september, når man kigger på vandtemp. og mængden af laks, frem for at have lagt en blot en mdr. senere altså den første weekend i okt. taget i betragtning af rent fiskmæssigt må perioden her da være langt bedre, og man så også er fri for alle de næbdyr.

Håber der er en der ligger inde med svaret herpå.

Mange hilsner

Team Faith

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer