-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sjællands...
Sjællands...
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029711
af
Kære fiskevenner... - er desværre forhindret- familien mener at jeg skal med til Bryllup på Bornholm uden båd
men jeg håber inderligt, at Vejret arter sig - og at I alle får en herlig tur. K&B
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029686
af
"Thats the spirit" Bjarne, det samme her... Spørgsmålet er blot om der er mini tun eller de er blæst ad pommern til
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029682
af
Jeg kommer under alle omstændigheder, har haft for meget havearbejde på det sidste, så jeg trænger sgu da til at hygge mig med alle vennerne, og bliver der tid til at fiske lidt "Minitun" tager jeg også det med.
Ses til "Hyggetræf"
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029673
af
Ja er også lidt i tvivl, men ellers vil jeg komme uden båden, og så nøjes med at hygge, det kan vel også lade sig gøre ? - Har sommerhus deroppe, så har sovested, men mangler måske en fiskeplads ombord på en båd... Vi får at se..
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029672
af
Er det ikke, som sædvanlig, at se hvordan det arter sig torsdag aften eller fredag formiddag og så tage den derfra? Men jeg må indrømme det ser ikke just lovende ud på nuværende tidspunkt.
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029671
af
Ja de er meget forskelige. windfinder siger fra kl 02. 4 sek og fra kl 17-20 6 sek og så .vejr2.dk siger 4 sek og Dmi siger 13 sek så lad os håbe Dmi er fulde af løgn vi plejer jo at have gude vejr
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sjællands...
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder